English

برنامه «نقد سینما» با موضوع «فیلم اولی‌ها و آینده سینمای ایران» اجرا می‌شود

معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان قسمت ۶۳ برنامه «نقد سینما» با موضوع «فیلم اولی‌ها و آینده سینمای ایران» می‌شود.

 برنامه «نقد سینما» با موضوع «فیلم اولی‌ها و آینده سینمای ایران» اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، قسمت سوم برنامه نقد سینما به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و میزبانی امیررضا مافی امشب ۳ اسفند از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این برنامه سینمایی در بخش اول یعنی «میز سینمای ایران» میزبان کورش جاهد و حامد یامین‌پور می‌شود تا با آن‌ها درباره فیلم سینمایی «روشن» گفت‌وگو کند. این اثر به کارگردانی و نویسندگی روح‌الله حجازی که برای اولین بار در جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر نمایش داده شد، از چهارشنبه ۲۵ بهمن روی پرده سینماها رفته است.

در بخش دوم محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «رادیکال» می‌پردازند. این فیلم اسپانیایی‌زبان به کارگردانی کریستوفر زالا که بر اساس یک ماجرای واقعی ساخته شده است، نخستین‌بار در جشنواره ساندنس ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

امیررضا مافی در بخش پایانی برنامه که به میز گفت‌وگوی ویژه اختصاص دارد، میزبان حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی می‌شود تا با وی درباره موضوع «فیلم اولی‌ها و آینده سینمای ایران» صحبت کند.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تهیه و تولید می‌شود، هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه