English

کریستوفر نولان دوباره «تنت» را روی پرده می‌‌فرستد

پس از موفقیت فیلم سینمایی «اوپنهایمر» در گیشه سینماها، فیلم «تنت» کریستوفر نولان دوباره اکران می‌شود.

کریستوفر نولان دوباره «تنت» را روی پرده می‌‌فرستد
به گزارش خبرگزاری موج

  به نقل از ورایتی، کریستوفر نولان اعلام کرد با برادران وارنر همکاری می‌کند تا «تنت» دوباره در سینماها اکران شود.

کریستوفر نولان فیلم «تنت» را با بازی جان دیوید واشنگتن ساخت و حالا این فیلم علمی تخیلی که محصول ۲۰۲۰ است برای دومین بار به گیشه‌ها می‌رود.

«تنت» از ابتدای فوریه به سینماها می‌رود و در صفحه نمایش‌های ۷۰ میلی متری آیمکس و دیجیتال باز خواهد گشت. این فیلم در زمان اکران اولیه‌اش در اوج پاندمی کرونا در گیشه‌ها به نسبت موفق ظاهر شد.

نولان در بیانیه‌ای گفت: با دیدن نحوه واکنش مخاطبان به «اوپنهایمر» در صفحه‌های بزرگ، خوشحالم که برادران وارنر به مخاطبان این فرصت را می‌دهد تا «تنت» را همانطور که از ابتدا در نظر بود در بزرگ‌ترین نمایشگرهای آیمکس و پرده‌های بزرگ ببینند.

با توجه به این که «تلماسه» قرار است پس از «تنت» به پرده‌های بزرگ برود، نولان گفت: مفتخرم که فیلم ما پروژکتورهای فیلم شگفت‌انگیز دنیس ویلنوو را گرم می‌کند.

ویلنوو هم افزود: به عنوان یکی از مخاطبان کریس، همیشه به تفکرات پیشگامانه او درباره فیلمبرداری و به خصوص برای فرمت‌های بزرگ اهمیت می‌دهم و به عنوان کارگردان کاملا یکدیگر را درک می‌کنیم. ما در«تلماسه» چندین سکانس برای آیمکس فیلمبرداری کردیم و در فیلم دوم آن را به ۱۰۰٪ فیلم رساندیم. کار با فرمت آیمکس تنها راه برای به تصویر کشیدن درست فیلم برای مخاطبان بود. به همین همان‌قدر مشتاق دیدن دوباره «تنت» این بار در ایمکس ۷۰ میلی‌متری هستم که روش فیلم‌برداری فیلم آنهاست.

«تنت» یازدهمین فیلم نولان درباره یک مامور سابق سیا با بازی جان دیوید واشنگتن است که وظیفه دارد حمله‌ای از آینده به حال را بررسی کند. رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، دیمپل کاپادیا، مایکل کین و کنت برانا نیز در فیلم «تنت» ایفای نقش می‌کنند. این فیلم با وجود شکست در گیشه، پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ بود.

شکست «تنت» در باکس آفیس و مدیریت برادران وارنر در نحوه اکران فیلم منجر به جدایی علنی نولان از استودیویی شد که نزدیک به دو دهه آن را خانه خود خوانده بود. وی فیلم بعدی‌اش یعنی «اوپنهایمر» را برای یونیورسال ساخت. این فیلم که درباره زندگی جی رابرت اوپنهایمر و مشارکت او در پروژه منهتن است، حضوری غافلگیرکننده در گیشه‌ها یافت و با وجود این که رتبه R داشت، در سطح جهانی بیش از ۹۵۰ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم در نود و ششمین دوره جوایز اسکار، ۱۳ نامزدی به دست آورد که بهترین فیلم، بهترین کارگردانی برای نولان و بهترین بازیگر مرد برای کیلین مورفی از جمله آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه