English

مستند جدید سردار سلیمانی روی آنتن تلویزیون می‌رود

فیلم مستند «پاییز پنجاه سالگی» به کارگردانی محسن اسلام زاده روایتی از ناگفته های زندگی شهید قاسم سلیمانی سه شنبه ۵ دی ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود.

مستند جدید سردار سلیمانی روی آنتن تلویزیون می‌رود
به گزارش خبرگزاری موج

، «پاییز پنجاه سالگی» روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی از زبان سردار محمد جمالی، همرزمش است و با نگاهی به دوران حضور «حاج قاسم» در منطقه جنوب‌شرق کشور از مهمترین دوران فعالیت ایشان تولید شده است.

سردار محمد جمالی از فرماندهان لشکر 41 ثارالله همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که سال 1392 در سوریه شهید شد؛ او به واسطه سال‌ها فعالیت در جنوب شرق کشور و ارتباط مستقیم «حاج قاسم» را به خوبی می‌شناسد.

اسلام زاده در این مستند نگاهی به فعالیت‌های شهید سلیمانی در سامان‌بخشی به منطقه جنوب‌شرق کشور در قالب طرح احرار دارد و سراغ واکاوی ابعاد ناگفته و کمتر دیده‌شده زندگی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی رفته است.

«پاییز پنجاه سالگی» به تهیه کنندگی مهدی نقویان، تولید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی شد و جایزه «بهترین نویسنده گفتار متن» بخش جایزه ملی، تندیس نقره‌ای بخش شهید «آوینی» و همچنین تندیس بخش «سرباز وطن» را از این جشنواره گرفت.

این مستند به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در جدول پخش قرار گرفته و سه شنبه 5 دی ساعت 21 روی آنتن شبکه مستند می‌رود. تکرار آن هم روز بعد ساعت 9 و جمعه 8 دی ساعت 16 خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه