English

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به خبرگزاری موج؛

از پرداخت‌های نجومی به مهمانان برنامه‌های نوروزی اطلاعی ندارم

رئیس سازمان صدا و سیما در رابطه با پرداخت‌های نجومی به مهمانان برخی از برنامه‌های نوروزی گفت: ریز قرارداد با تهیه کننده یا حامی مالی در اختیار صدا و سیما نیست و لذا از مبلغ دقیق اطلاعی نداریم

از پرداخت‌های نجومی به مهمانان برنامه‌های نوروزی اطلاعی ندارم

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با برنامه‌های نوروزی صدا و سیما اظهار کرد: بر اساس سند تحول رسانه ملی ما امسال دو تحول مهم را داشتیم که یکی تحول در تولید برنامه‌ها اعم از برنامه‌هایی که مرتبط با حوزه سرگرمی در نوروز و برنامه‌های ماه مبارک رمضان بود را داشتیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های امسال ما مرتبط با شعر و ادبیات، مسابقات قرآنی و به طور ویژه پرداختن به اقوام ایرانی در قالب برنامه‌های مختلف بود. در کنار این برنامه‌ها تنوع در مهمانان برنامه‌های نوروزی نیز مشهود بود و از شعرا، نویسندگان، فعالان و نخبگان، خانواده‌های شهدا و گروه‌های سرود دعوت به عمل آمده بود که این تنوع نسبت به سال‌های قبل مشهور بود.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: ما امسال بر اساس برآورد اولیه افزایش نزدیک به ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی نسبت به سال گذشته را شاهد بوده‌ایم.

جبلی درباره پرداخت نجومی به برخی میهمانان این برنامه‌ها توضیح داد: هزینه ساخت این برنامه‌ها در قالب قرارداد کلی که شبکه با تهیه کننده یا حامی مالی داشته تعیین شده است. ریز قراردادهایی که  تهیه کننده  با عوامل آن برنامه دارد در اختیار صدا و سیما نیست، اگرچه ما هم با پرداخت‌های  غیرمنقول موافق نیستیم اما قراردادمان با حامی مالی یا تهیه کننده است.

وی تاکید کرد:متاسفانه یک رویه که در دوره‌های گذشته صدا و سیما وجود داشته هنوزم هست که در حال اصلاح آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه