English

مدیرکل استاندارد استان همدان:

احیای شورای استاندارد در پی انجام وظیفه نظارتی است که عهده دار است

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه شورای استاندارد استان همدان در چند سال اخیر برگزار نشده است گفت: هدف این است که با احیای شورای استاندارد، وظیفه نظارتی که استاندارد برعهده دارد انجام شود و مفهوم استاندارد را جابیندازیم.

 احیای شورای استاندارد در پی انجام وظیفه نظارتی است که عهده دار است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، جعفر امیری پریان مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه شورای استاندارد استان همدان در چند سال اخیر برگزار نشده و مواردی مغفول مانده است ، گفت:  هدف این است که با احیای شورای استاندارد، وظیفه نظارتی که استاندارد برعهده دارد انجام شود و مفهوم استاندارد را جابیندازیم.

جعفر امیری پریان اظهارکرد: شورای استاندارد استان همدان در چند سال اخیر برگزار نشده و مواردی مغفول مانده است و در این شورا که پس از چند سال برگزار می‌شود برای اولین بار از تمام دستگاه‌های اداری استان خواستیم هر نقطه نظری دارند به شورا ارسال کنند.

وی تصریح کرد: هدف این است که با احیای شورای استاندارد، وظیفه نظارتی که استاندارد برعهده دارد انجام شود و مفهوم استاندارد را جابیندازیم.

امیری پریان با تأکید برتبیین استاندارد در موضوعات مختلف، خاطرنشان کرد: مفهوم استاندارد در برخی از موارد مغفول مانده است به طوریکه موضوع استاندارد در تولید کالا و صنایع بوده اما به این پرداخته نشده که برخی پروتکل‌های اجرایی باید از مجرای استاندارد عبور کند.

وی از برگزاری شورای استاندارد این استان بعد از چند سال خبرداد و گفت: شورای استاندارد یکی از شوراهای لازم است که باید احیا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر