English

علیرضا قاسمی‌فرزاد خواستار شد:

تقویت و توسعه بخش تعاون

استاندار همدان با اشاره به اینکه مساله تامین زیرساخت‌های فیزیکی اتاقِ تعاون در دستور کار است و موانع آن رسیدگی خواهند شد، خواستار تقویت و توسعه بخش تعاون و همکاری دو جانبه دولت و اتاق تعاون استان بیشتر از گذشته شد.

تقویت و توسعه بخش تعاون

به گزارش خبرگزاری موج همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد  استاندار همدان روز یکشنبه در دیدار دبیر و اعضای هیات مدیره اتاق تعاون استان با اشاره به اینکه جلسات فصلی با اتاق تعاون به طور مستمر در راستای بررسی مسائل و مشکلات این حوزه و گزارش از آخرین اقدامات انجام شده، برگزار می‌شود، خواستار تقویت و توسعه بخش تعاون و همکاری دو جانبه دولت و اتاق تعاون استان بیشتر از گذشته شد.

استاندار همدان با تاکید بر تقویت بخش تعاون گفت: تعاون یکی از ارکان اساسی و بخش‌های مهم اقتصاد در جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان تصریح کرد: علاوه بر جنبه‌های اقتصادی و انسانیِ تشکیل تعاونی ها تاکیدات دینی و قرآنی بر آن صورت گرفته که ضرورت دارد به آن توجه شود.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: مساله تامین زیرساخت‌های فیزیکی اتاقِ تعاون در دستور کار است و موانع آن رسیدگی خواهند شد.

وی برای تهیه ساختمان اتاق تعاون همدان رهنمودهایی ارائه و اظهار داشت: که در این‌ راستا از هرگونه حمایت و پشتیبانی دریغ نخواهد شد.

بر اساس آخرین آمارها تعداد کل تعاونی های فعال در استان همدان یک هزار و ۱۷۲ مورد است که با تشکیل این تعداد تعاونی برای ۱۷ هزار و ۴۳۲ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

۳۰ درصد تعاونی های فعال در این استان خدماتی، ۱۶ درصد توزیعی و ۵۴ درصد تعاونی‌های تولیدی شامل کشاورزی، صنعتی و فرش‌دستباف هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر