English

استاندار همدان:

بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در ناوگان درون و برون شهری

استاندار همدان با اشاره به بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در ناوگان درون و برون شهری، گفت: آموزش در مدارس و دانشگاه ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود

بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در ناوگان درون و برون شهری

به گزارش خبرگزاری موج همدان علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در ناوگان درون و برون شهری، گفت: آموزش در مدارس و دانشگاه ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود

وی بیان کرد: برخی از کلاس ها دارای بیش از ۲۰ دانش آموز است که باید آموزش و پرورش و مدیران مدارس نسبت به مدیریت تعداد افراد در کلاس اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان اسدآباد در وضعیت آبی کرونایی، هفت شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان های رزن و درگزین در وضعیت نارنجی قرار دارند.

استاندار همدان گفت: همه مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی، مذهبی و رستوران ها علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید در مناطق زرد با ۷۰ درصد ظرفیت و در مناطق نارنجی با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: خدمات دهندگان به مسافران در اماکن تفریحی و گردشگری و دیگر اماکن عمومی و صنوف باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده باشند و با همراه داشتن کارت واکسیناسیون در صورت مطالبه بازرسان، آن را ارائه دهند.

وی خواستار حصول اطمینان از تزریق دست کم ۲ دُز واکسن کرونا توسط مسافران، آلوده نبودن گردشگران به ویروس کرونا شد و گفت: جمعیت هلال احمر با فرمانداری ها برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا همکاری داشته باشند.

استاندار همدان پیگیری برای دریافت کد «QR» توسط صنوف، بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان درون و برون شهری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی کاروان های اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور و ارتقای آمادگی مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا را مورد تاکید قرار داد.

قاسمی فرزاد افزود: عادی انگاری ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است بنابراین از رسانه ها درخواست می شود در گفت و گو با کارشناسان و ارائه یادداشت و تحلیل های مناسب نسبت به این موضوع هشدارهای لازم را ارائه دهند.

وی اظهار داشت: رصد و کنترل مستمر بازار در تعطیلات نوروزی و قبل از آن سبب رضایتمندی مردم شده که این رضایتمندی در سایه وفاق، همدلی و انسجام مسئولان رخ داد و رییس جمعیت هلال احمر با حضور در همدان نیز از انسجام موجود در بین مسئولان ابراز رضایت کرد.

وی تصریح کرد: معاون اقتصادی استاندار و فرمانداران از صبح امروز مامور به بررسی وضعیت بازار و تامین کالای اساسی نظیر گندم، روغن و شکر شدند.

استاندار همدان با اشاره به بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در ناوگان درون و برون شهری، گفت: آموزش در مدارس و دانشگاه ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه