English

توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه

تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی طی چندین مرحله و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری سپاه ناحیه ملایر، بسیج و با همکاری خیران و نهادهای مختلف در شهرستان ملایر تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه

به گزارش خبرگزاری موج همدان،‌ سرهنگ علی سیاوشی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر روز چهارشنبه در حاشیه آئین توزیع کمک‌های مومنانه در شهر جوکار اظهار داشت:  تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی طی چندین مرحله و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری سپاه ناحیه ملایر، بسیج و با همکاری خیران و نهادهای مختلف در شهرستان ملایر تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی افزود: طی هفته جاری این تعداد بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با هزینه‌ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های بی‌بضاعت، نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان ملایر توزیع شد.

سرهنگ علی سیاوشی افزود: این رزمایش با کمک حوزه‌های محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا و به همت بسیجیان و خیران همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی تهیه و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۶۰ بسته معیشتی از این تعداد در قالب رزمایش کمک مومنانه به همت بسیجیان در بخش جوکار تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر همچنین به توزیع بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان همزمان با ایام فاطمیه(س) و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و ادامه داد: این تعداد غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌ها و موارد بهداشتی تهیه و بین نیازمندان در حال توزیع است.

سرهنگ سیاوشی گفت: علاوه بر این به مناسبت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار سلیمانی، گوشت قربانی با ذبح ۲۰ راس گوسفند و ماسک و لوازم بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی اجرای طرح واکسیناسیون را یکی از ضرورت‌ها در کاهش شیوع ویروس کرونا دانست و با اشاره به فعالیت‌های سپاه و بسیج در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد: گروه‌های جهادی و بسیجیان ملایری آمادگی لازم را در اجرای طرح واکسیناسیون به ویژه واکسیناسیون روستاییان و مناطق محروم به صورت سیار دارند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی طی چندین مرحله و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری سپاه ناحیه ملایر، بسیج و با همکاری خیران و نهادهای مختلف در شهرستان ملایر تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

این طرح به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر