English

قاسمی فرزاد:

هسته گزینش، بررسی صلاحیت و اهلیت افراد را عهده دار است

استاندار همدان عنوان کرد: هسته گزینش، بررسی صلاحیت و اهلیت افرادی که برای هر پُستی یا مقامی انتخاب می‌شوند را در چارچوب قوانین و تکالیف تعیین شده انجام دهد.

هسته گزینش، بررسی صلاحیت و اهلیت افراد را عهده دار است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان روز سه شنبه در دیدار با مدیر و اعضای هسته گزینش استانداری همدان که در آستانه پانزدهم دی‌ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل گزینش برگزار شد، اظهار داشت: هسته گزینش، بررسی صلاحیت و اهلیت افرادی که برای هر پُستی یا مقامی انتخاب می‌شوند را در چارچوب قوانین و تکالیف تعیین شده انجام دهد.

وی با بیان اینکه اساس و فلسفه شکل‌گیری هسته گزینش، شایسته‌سالاری و انتخاب افراد توانمند است، گفت: اعضای هسته گزینش بر مبنای شایسته سالاری و اعتقادات اسلامی عمل می‌کنند بنابراین این مجموعه ملاکی برای انتخاب افراد معتقد و شایسته است.

وی اضافه کرد: مجموعه گزینش با فرمان امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از نفوذ و رسوخ عوامل التقاطی و گروهک‌ها راه اندازی شد و متناسب با آن ساختار و مجموعه ای در راستای گزینش افراد در مجموعه‌های دولتی ایجاد شد. 

استاندار همدان با بیان اینکه همدان در زمینه عملکرد هسته گزینش استانداری از استان‌های پیشرو است، گفت: هسته گزینش علاوه بر تخصص و توانمندی‌ها، اعتقادات مکتبی و بنیادین افراد را نیز بررسی کند زیرا حوزه اعتقادی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

قاسمی فرزاد افزود: افراد مکتبی به علت داشتن اعتقادات اسلامی و بنیادین توجه بیشتری به مصالح ملی و منافع عمومی دارند. 

وی اظهار داشت: همه کشورها سعی در بکارگیری افراد شایسته دارند تا ضمن انجام گردش کار، در امور مردم نیز به نحو احسن تسهیل شود. 

استاندار همدان با عنوان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در چگونگی گزینش بر وضعیت فعلی یا حال افراد تاکید دارند، افزود: با توجه به حساسیت استانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی، هسته گزینش باید به طور مستقل، دقیق و حساس پیگیر امور باشد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: هسته گزینش، بررسی صلاحیت و اهلیت افرادی که برای هر پُستی یا مقامی انتخاب می‌شوند را در چارچوب قوانین و تکالیف تعیین شده انجام دهد.

همچنین آیین جشن تکلیف فرزندان کارکنان استانداری همدان، فرمانداری‌ها و واحدهای تابعه و تجلیل از خادمان اقامه نماز استان نیز با حضور  استاندار و رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با هدف ترویج فرهنگ نماز برگزار شد.

در این مراسم خانواده‌های پرسنل شاغل در استانداری به سن تکلیف رسیدن فرزندان خود را با ویژه برنامه‌های معنوی جشن گرفتند.

در پایان این مراسم، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان با هدایایی، به رسم یادبود از آن‌ها تجلیل و تقدیر کرد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر