English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان

هیچ مجوزی برای سفر زمینی به عراق داده نمی شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه زائران اربعین تنها از طریق مسیر هوایی می توانند به عراق سفر کنند و هیچ مجوزی برای سفر زمینی داده نمی شود، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرزها از حرکت خودروهای حامل زایر به سمت مرزها جلوگیری می شود.

هیچ مجوزی برای سفر زمینی به عراق داده نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان   با بیان  اینکه زائران اربعین تنها از طریق مسیر هوایی می توانند به عراق سفر کنند و هیچ مجوزی برای سفر زمینی داده نمی شود، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرزها از حرکت خودروهای حامل زایر به سمت مرزها جلوگیری می شود.

وی نیز در همین ارتباط درخواست کرد که شهروندان از مراجعه به مرزهای غربی برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین خودداری کنند 

حسین بشری افزود: بر اساس اطلاعیه های صادر شده، همه مرزهای چهارگانه ایران با کشور عراق مسدود است و هیچ زائری به صورت زمینی نمی‌تواند برای مراسم اربعین به کشور عراق سفر کند.

وی با بیان اینکه زائران اربعین تنها از طریق مسیر هوایی می توانند به عراق سفر کنند و هیچ مجوزی برای سفر زمینی داده نمی شود، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرزها از حرکت خودروهای حامل زایر به سمت مرزها جلوگیری می شود.

رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به پیاده روی اربعین افزود: : درهمین ارتباط و براساس ابلاغ ناجا، ممانعت از حرکت خودروهای غیربومی به سمت مرزهای غربی کشور در دستور کار پلیس راه قرار گرفت و عوامل این نیرو با استقرار در محور ارتباطی همدان به کرمانشاه(پاسگاه ها و گلوگاه شهید زارعی) از تردد خودروهای غیربومی به سمت غرب کشور جلوگیری می کنند.

رییس پلیس راه استان همدان گفت که نیروهای پلیس راه با استقرار در گلوگاه شهید زارعی محور ارتباطی همدان- کرمانشاه، اجازه تردد خودروهای با پلاک غیربومی به سمت مرزهای غربی را نمی‌دهند.

با توجه به بسته بودن مبادی مرزی غرب کشور در ایام پیاده روی اربعین و تاکید بر عدم اعزام زایر از این مبادی به کشور عراق، انتشار برخی شایعات موجب افزایش حجم تردد خودروهای حامل زائر به سمت مرزهای غربی کشور شده است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵۰ دستگاه خودروی غیربومی از این محل بازگشت داده شده است، گفت: سه دستگاه اتوبوس، چند دستگاه مینی بوس و خودروی سواری شخصی(پلاک غیربومی) که بیشتر از استان تهران عازم غرب کشور بودند، متوقف و برگشت داده شدند.

سهمیه استان همدان برای مراسم پیاده روی اربعین امام حسین (ع) در کشور عراق ۶۴۳ زائر تعیین شده که ۶۳۵ نفر برای این منظور در سامانه سماح نام نویسی کردند و برای ۵۵۰ نفر درخواست صدور ویزا صادر و برای ۵۰۰ زائر نیز بلیط هواپیما تهیه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر