English

رییس پلیس راه استان همدان خبر داد

۴ زخمی و ۲ فوتی تصادف در جاده نهاوند- کنگاور

رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به اهمییت رعایت اصول ایمنی در رانندگی از تصادفی در جاده نهاوند-کنگاور با 4 زخمی و 2 فوتی خبر داد.

4 زخمی و 2 فوتی تصادف  در جاده نهاوند- کنگاور

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ رضا عزیزی​، رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به 4 زخمی و 2 فوتی بر اثر تصادفی در نهاوند توضیح داد: یک دستگاه سواری پژو با ۶ سرنشین در مسیر نهاوند - کنگاور در حال تردد بود که در بخشی از جاده که نیوجرسی بین ۲ لاین وجود ندارد اقدام به گردش به چپ برای ورود به لاین مخالف و منطقه «دهفول» می کند.

سرهنگ رضا عزیزی گفت: این سانحه فوتی ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز به علت رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده سواری پژو هنگام گردش به چپ اتفاق افتاد که سبب مرگ همسر راننده و یک کودک شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خودروها از این نقطه به عنوان دوربرگردان استفاده می کنند در هر دو جاده رفت و برگشت پیش از رسیدن به این نقطه سرعتکاه پیش بینی شده اما شواهد گویای این است که راننده کامیون بدون کاستن از سرعت خود از روی سرعتکاه عبور کرده سپس با پهلوی سواری پژو برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه کامیون به علت سرعت بالا حدود ۲۴ متر سواری را به سمت جلو می کشد افزود: در حال حاضر بیشتر سوانح از رخ به رخ به جلو به پهلو تغییر کرده در حالیکه تلفات تصادف رخ به رخ به علت وجود سپر، بدنه، شاسی و موتور بسیار کمتر از جلو به پهلو است.

وی ادامه داد: جاده نهاوند - کنگاور به طول ۲۵ کیلومتر یکی از حادثه خیزترین جاده های برون شهری این استان به شمار می رود که بخشی از این راه تعریض شده و بخش دیگری نیز در حال اجرای عملیات عمرانی برای تبدیل شدن به بزرگراه است.

رییس پلیس راه با بیان اینکه بیشتر سوانح این جاده منجر به تلفات گروهی می شود افزود: هر ساله بیش از ۱۵ نفر در این مسیر پر حادثه جان خود را از دست می دهند بنابراین یکی از نیازهای اصلی این مسیر تبدیل شدن به بزرگراه و پیش بینی زیر گذر در سه راهی دهفول است.

سرهنگ عزیزی، وجود مناطق مسکونی در حاشیه جاده نهاوند - کنگاور، فراوانی تردد روستائیان و بالا بودن سرعت خودروها در قسمت بزرگراه این مسیر را از علل بالا بودن آمار سوانح و تلفات جاده ای در این جاده دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه