English

سرهنگ رضا عزیزی مطرح کرد:

مرگ راننده خواب آلود در جاده همدان ساوه

رییس پلیس راه استان همدان از مرگ راننده خواب آلود در جاده همدان ساوه خبر داد.

مرگ راننده خواب آلود در جاده همدان ساوه

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان ضمن اشاره به مرگ راننده خواب آلود در جاده همدان ساوه، اظهار داشت: راننده خواب آلود با سرعت بسیار بالا به گاردریل برخورد کرده و گارد ریل با شکافتن بدنه خودرو و برخورد با راننده موجب مرگ وی شد.

 

مرگ راننده خواب آلود همدانی

رئیس پلیس راه همدان گفت: بیشتر سوانح رانندگی آزاد راه همدان - ساوه از کیلومتر ۳۵ به بعد رخ می‌دهد چرا که پس از طی این مسافت، راننده احساس خستگی کرده و دچار سانحه می‌شود.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: هفته گذشته نیز یک دستگاه سواری به علت خواب آلودگی راننده در کیلومتر ۴۲ آزاد راه همدان - ساوه واژگون شد که ۲ تن در این سانحه فوت و یک تن نیز به شدت مجروح شد.

وی اظهار داشت: برخی رانندگان بر این باورند که تنها شب هنگام دچار خواب آلودگی می‌شوند در حالی که بر اساس آمارهای موجود بخشی از سوانح رانندگی به علت تردد رانندگان با حالت خسنتگی و خواب آلودگی در روز رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به مرگ راننده خواب آلود همدانی، بیان کرد: هیچ‌گونه ابزاری در جهان برای کنترل میزان خستگی و خواب آلودگی راننده درست نشده بنابراین تنها رانندگان می‌توانند برای پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای ناشی از خواب آلودگی کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه