English

مجید شاکری

پروژه احداث کندرو بلوار آیت الله نجفی نهایی شد

سرپرست شهرداری همدان با اشاره به تلاش های مستمر شهرداری منطقه چهار از ابتدای سال جاری در خصوص کندور آیت الله نجفی، از نهایی شدن این پروژه خبر داد

 پروژه احداث کندرو بلوار آیت الله نجفی نهایی شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید شاکری  سرپرست شهرداری همدان روز پنج‌شنبه با اشاره به نهایی شدن پروژه احداث کندرو بلوار آیت الله نجفی نهایی،  اظهار داشت: طرح ایمن‌سازی این مسیر به طول ۳۸۰ متر و با پنج هزار متر مربع خاکبرداری و زیرسازی اجرایی شد که برای اجرای عملیات یک هزار متر جدول گذاری و یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت نیز بکار برده شده است.

پروژه احداث کندرو بلوار آیت الله نجفی یکی از طرح‌های مصوب عمران شهری همدان در سال جاری بود که پس از چهار ماه تلاش بی‌وقفه واحد فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار به پایان رسید.

وی افزود: با احداث این مسیر کندرو، امکان دسترسی ساکنان کوی کوثر به بلوار نجفی تسهیل شده، ضمن اینکه محور برای ورود و تردد خودروها نیز ایمن سازی شده است.

شاکری خاطرنشان کرد: طرح ایمن‌سازی این مسیر به طول ۳۸۰ متر و با پنج هزار متر مربع خاکبرداری و زیرسازی اجرایی شد که برای اجرای عملیات یک هزار متر جدول گذاری و یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت نیز بکار برده شده است.

سرپرست شهرداری همدان افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد کندرو بلوار آیت الله نجفی از محل درآمدهای شهرداری منطقه چهار شهر همدان هزینه شده است.

بلوار آیت الله نجفی در رینگ حاشیه شهر همدان و مسیر اصلی ارتباطی استان‌های غرب کشور با مرکز کشور به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر