English

شاهرخی عنوان کرد:

توجه خاص استانداری همدان به فامنین / بهره برداری از اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فامنین

استاندار همدان با اشاره به نیاز فامنین به بخش دیالیز و بهره برداری از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی، گفت: به دنبال افتتاح مرکز جامع سرطان همدان، اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فامنین نیز به بهره برداری رسید.

توجه خاص استانداری همدان به فامنین / بهره برداری از اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری موج همدان، استاندار همدان در آیین بهره برداری از این مرکز درمانی، گفت: در راستای اقدامات ارزشمند حوزه بهداشت و درمان و به دنبال افتتاح مرکز جامع سرطان همدان، اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فامنین نیز به بهره برداری رسید.

سیدسعید شاهرخی افزود: همچنین بخش دیالیز این شهرستان نیز برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان و بیماران نیازمند به این مرکز راه اندازی و فعال شد.

وی اظهار داشت: استانداری همدان توجه خاصی به فامنین به عنوان یک شهرستان ویژه برای ارتقا و بهبود زندگی اهالی دارد.

شاهرخی ابراز امیدواری کرد با پیگیری و حمایت های نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت، خط اعتباری ویژه ای برای این شهرستان باز شده و شاهد ارتقای شاخص های این شهرستان باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز دراین مراسم گفت: اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز دیالیز شهرستان فامنین شامل هفت تخت بستری و ۶ دستگاه دیالیز با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.

رشید حیدری مقدم وسعت این مرکز درمانی را ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: به تجهیز بیمارستان فامنین به بخش دیالیز  همه بیماران این شهرستان و شهرستان های مجاور می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوتد.

شهرستان فامنین در شمال شرقی استان همدان واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر