English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خبر داد:

شرکت بیش از ۳۰ هزار نفر در آزمون های مهارتی/ آموزش حرفه ی منبت معرق رزین در شهرستان نهاوند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به آموزش های مختلف مهارتی و آموزش حرفه ی منبت معرق رزین در شهرستان نهاوند گفت: در سال گذشته ۳۴هزار و ۳۱۱ نفر در آزمون های مهارتی شرکت کردند.

شرکت بیش از 30 هزار نفر در آزمون های مهارتی/ آموزش حرفه ی منبت معرق رزین در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان وهب مختاران،  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به شرکت بیش از 30 هزار نفر در آزمون های مهارتی و اعلام این خبر افزود: ۱۵ هزار و ۹۴۵ نفر بصورت آنلاین مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

مختاران با اشاره به اینکه 8هزار و 638 نفر در آزمون های هماهنگ شرکت کردند بیان داشت:یک هزار و 123 تفر نیز در آزمون های تفاهم نامه شرکت داشتند.

وی افراد آزمون دهنده در صنعت ساختمان را هشت هزار و 569 نفر عنوان کرد و اظهار داشت در آزمون های ادواری 36 نفر مورد ارزیابی و سنجش قرارگرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد ۲۲هزار و ۶۶۲ نفر مرد و ۱۱هزار و ۶۴۹ نفر زن در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت داشتند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در راستای حمایت از کارآفرین و ایجاد اشتغال پایدار از آموزش حرفه ی منبت معرق رزین در شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: کارآفرینی در رشد اقتصادی ،اشتغال و تولید تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.

مختاران با اشاره به اینکه آموزش های نوین و فناوری های پیشرفته می تواند منشا ایجاد اشتغال در کشور گردد بیان داشت: تعامل و همکاری   با کارآفرین مطرح استان که رشته ی منبت معرق رزین را راه اندازی کرده است ،نویدبخش اشتغال، توسعه و رونق اقتصادی برای جوانان و افراد جویای کار می باشد.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر