English

سرهنگ علی اسدبیگی عنوان کرد:

دستگیری باند سارقان اماکن و کشف ۳۲ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان اماکن و کشف ۳۲ فقره سرقت در همدان خبرداد.

دستگیری باند سارقان اماکن و کشف ۳۲ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ علی اسدبیگی ، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به  دستگیری باند سارقان اماکن و کشف ۳۲ فقره سرقت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و کارگاه های شهرستان همدان با این شیوه که سارقان در یک گروه سه نفره با یک دستگاه پیکان وانت با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت وسایلی از قبیل آهن آلات، کف کش، موتور برق و درب و پنجره می کردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدبیگی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار در این زمینه شناسایی و در حالیکه یک تن سیر را سرقت و در داخل حیاط خود در حال تقسیم آن بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی ها و تحقیقات فنی و با مشاهده مستندات و دلایل و مدارک موجود به ۳۲ فقره سرقت اماکن خصوصی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

اسدبیگی با اشاره به اینکه با راهنمایی سارق دستگیر شده همدستانش نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند، بیان کرد: کلیه محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان از آن طریق روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: استفاده از نگهبان، بی تفاوت نبودن نسبت به رفت و آمد های مشکوک در اماکن خصوصی، گزارش موارد مشکوک و استفاده از سیستم های حفاظتی فیزیکی و امنیتی، باعث کاهش سرقت اماکن و باغات می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر