English

بهناز ضرابی زاده خبر داد:

نمایش رایگان انیمیشن صفر در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به خانه نشینی پیش آمده بر اثر کروناویروس ازنمایش رایگان انیمیشن صفر در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

نمایش رایگان انیمیشن صفر در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  بهناز ضرابی زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به شیوع کرونا ویروس و کاهش ترددها،  از نمایش رایگان انیمیشن صفر  خبر داد و  افزود: انیمیشن صفر به نویسندگی و کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی امروز روی خروجی پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.

ضرابی زاده عنوان کرد: صفر روایتگر داستان آدم‌های کاموایی است که ناخواسته مورد تبعیض قرار می‌گیرند این انیمیشن امروز دوازدهم فروردین به صورت آنلاین در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا همه اعضای خانواده به ویژه کودکان را خانه نشین کرده و از این رو تولیدات متنوع کانون در قالب «پیک امید مجازی» در پرتال یاد شده تا ۱۵ فروردین به نمایش درمی آید.

 «صفر» یک انیمیشن ۹ دقیقه‌ای است که با تکنیک ماژیک و مداد رنگی ساخته شده و از ساعت ۹ صبح روی پرتال اینترنتی کانون قرار گرفته است.

این انیمیشن روایت‌گر داستان زندگی بسیاری از افرادی است که تحت تاثیر شرایطی ناخواسته مورد تبعیض قرار می‌گیرند.

آدم‌های داستان انیمیشن صفر شخصیت های کاموایی هستند که با یک عدد روی بدنشان به دنیا می‌آیند، عددی که هیچ حق انتخابی درباره اش ندارند و هرچه عدد روی بدنشان کم‌تر باشد بی‌ارزش‌تر محسوب شده و حقوق اجتماعی پایین‌تری دارند و بداقبال‌ترین آدم کاموایی داستان روی بدنش عدد صفر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر