English

پژمان پروین خاطرنشان کرد:

برگزاری نشست های تخصصی در راستای ارتقای سطح بهداشت در زندان های همدان

مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری نشست های تخصصی با پرسنل بهداشت و درمان تحت عنوان ارتقای سطح بهداشت در زندان های همدان یاد کرد.

برگزاری نشست های تخصصی در راستای ارتقای سطح بهداشت در زندان های همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، پژمان پروین، مدیرکل زندان های همدان در نشست تخصصی با پرسنل بهداشت و درمان با اشاره به سطح بهداشت در زندان های همدان، ابراز کرد: این نشست ها با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی زندان های استان همدان برگزار می شود.

پروین با قدردانی از تلاش های پرسنل بهداشت و درمان زندان های استان خطاب به آن ها گفت: انجام وظیفه در حوزه بهداشت و درمان کاری سخت و درعین حال ارزشمند است زیرا با سلامت و جان انسان ها سر و کار دارد.

وی گفت: ارزیابی مشکلات و آسیب های مرتبط با حیطه فعالیت کارکنان امری ضروری است و باید با ارائه برنامه های آموزشی آنان را از خطر ابتلا به انواع بیماری های روحی و جسمی مصون نگاه داشت.

وی با اشاره به سختی کار طبابت به ویژه در محیط زندان ها  ادامه داد: شما به انسان ها خدمات ارائه می دهید و در واقع همین است که ارزش آن را بالا می برد.

پروین با بیان اهمیت سلامتی جسمی و روحی ادامه داد: ارتقاء بهداشت روانی مددجویان در محیط زندان نیز باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد لذا توجه ویژه به بهداشت و سلامت روانی مددجویان از ضروریات و اولویت های سازمانی است.

وی خواستار پیگیری های لازم برای  بهبود و برنامه‌ریزی منسجم برای ارتقاء سطح بهداشت و درمان در زندان های استان همدان شد و افزود: سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه‌های بهداشتی زندان‌ها نتایج بسیار با ارزشی در پی خواهد داشت چراکه علاوه بر جبران هزینه‌های مربوطه و پیشگیری از بیماری‌ها، به سلامت جسمی‌و روحی کارکنان و مددجویان کمک می‌کند.

پژمان پروین اظهار کرد: تحقق اهداف و برنامه های بهداشتی درمانی در زندان ها همکاری تمامی کارکنان  را می طلبد تا با استفاده از توانمندی‌ها و مشارکت بیشتر و در قالب یک برنامه منسجم بتوان در مسیر تحقق سلامت مددجویان گام برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر