English

منصور ستوده در گفتگوی اختصاصی با موج خبر داد:

نصب حدود ۲۵۰۰ کنتور هوشمند آب در استان همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از نصب حدود 2500 کنتور هوشمند آب در این استان خبر داد.

نصب حدود 2500 کنتور هوشمند آب در استان همدان
به گزارش خبرگزاری موج همدان، منصور ستوده ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در گفتگوی اختصاصی با موج  با اشاره به ضرورت کنترل برداشت آب در چاه‌های مجاز بیان کرد: در حال پیگیری نصب کنتورهای هوشمند آب و برق برروی چاه‌ها هستیم. تاکنون مالکین چاه‌های مجاز حدود 2500 دستگاه کنتور هوشمند آب و برق را بر روی چاه‌های خود نصب کرده‌اند. اغلب چاه ها مربوط به کشاورزی است.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان افزود: حدود 414 دستگاه الکترو مغناطیس برروی چاههای آب و فاضلاب روستایی، 215 دستگاه برای آب شرب شهری و 1416 دستگاه کنتور حجمی و 151 کنتور الکترومغناطیس برای چاههای صنایع نصب شده است.
 
ستوده اعلام کرد: در مجموع 4653 دستگاه از کنتورهای هوشمند آب برروی چاه‌های مجاز در سطح استان نصب شده که بیشترین تعداد را شهرستان همدان با 794 دستگاه به خود اختصاص داده است. در این میان به تفکیک در اسدآباد682 دستگاه، ملایر 588 دستگاه، بهار 558 دستگاه، نهاوند 423 دستگاه، رزن419 دستگاه، کبودرآهنگ 367 دستگاه، تویسرکان 353 دستگاه، درگزین 115 دستگاه و فامنین 354 دستگاه، نصب شده است.
 
وی افزود: در مجموع 31 درصد از چاه‌های کل استان به کنتورهای هوشمند آب و برق مجهز شد. حدود 31 درصد در بخش کشاورزی، 34 درصد در بخش صنعت، حدود 43 درصد در بخش شرب و 18 درصد در بخش دام و طیور و 10 درصد در بخش خدمات نصب شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان بیان کرد: کنتورهای هوشمند آب نصب شده می‌بایست توسط پژوهشگاه نیرو تاییدیه داشته باشد. شرکت‌های بومی نیز با ارائه تسهیلات و خدمات می‌توانند شرایط مطلوبی را برای مردم فراهم کنند که مردم بتوانند بیشتر از تولیدات داخل استان استفاده کنند. به عنوان مثال یکی از شرکت‌هایی که در استان کنتورها را تولید می‌کند تخفیف 15 درصدی قرار داده است و حسن دیگری که شرکت‌های استان دارند سهولت دسترسی به آنان جهت خدمات پس از فروش و تعمیرات کنتور است.
آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر