English

هنرمند ایتالیایی در همدان

استقبال از تئاتر در همدان کم نظیر است

تکنسین تئاتر «شنل قرمزی» از ایتالیا که در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده است؛ استقبال از تئاتر را در همدان کم نظیر ارزیابی کرد

استقبال از تئاتر در همدان کم نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  دیلان لوریمر،  هنرمند ایتالیایی با توضیح اینکه در تئاتر ما، شنل قرمزی در سفری است که در آن بزرگ می شود، اضافه کرد: شنل قرمزی در این سفر به این نتیجه میرسد که باید بر ترس هایش غلبه کند و در دنیای واقعی پا بگذارد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز، دنیای واقعی را برای کودکان پنهان می کنیم، در حالی که کودکان باید یاد بگیرند در زندگی بر ترس ها غلبه کنند، اضافه کرد: با وجود تلویزیون و سایر رسانه بچه ها نمی توانند در دنیای واقعی قوی باشند.

لوریمر با توضیح اینکه حدود 6 سال پیش کمپانی آن ها برای اجرای تئاتر پینوکیو به ایران آمده است، افزود: ایرانیان مردم بسیار خونگرمی هستند و ما دوست داریم با کارها و نمایش هایی که داریم آن ها را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه در روز اجرای نمایش ساعات خیلی کمی استراحت داشتند اما این مردم پرشور ارزشش را داشته است، اضافه کرد: خیلی دوست داریم که دوباره به ایران آمده و برای این مردم پرشور اجرا کنند.

تکنسین تئاتر «شنل قرمزی»  با توضیح اینکه فرهنگ رفتن به تئاتر در حال کاهش است، اضافه کرد: تلویزیون، کارتون و رسانه ها موجب کم رنگ شدن حضور مردم در تئاتر شده است.

تئاتر شنل قرمزی از کشور ایتالیا در دومین روز بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به روی سن رفت.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر