English

در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛

نمایشگاه عکس لبخند کودکی افتتاح شد

نمایشگاه عکس اختر تاجیک عکاس باسابقه تاتر با عنوان «لبخند کودکی» شب گذشته در قالب بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افتتاح شد

نمایشگاه عکس لبخند کودکی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس لبخند کودکی  از اختر تاجیک عکاس باسابقه تاتر با عنوان «لبخند کودکی» شب گذشته شنبه ۱۸ آبان در سومین روز از جشنواره بیست و ششم در گالری مجتمع فرهنگی آوینی همدان افتتاح شد. 

مجید قناد دبیر جشنواره بیست و ششم، احمدرضا احسانی رئیس جشنواره و هنرمندان پیشکسوت عرصه تاتر از جمله قطب الدین صادقی، احترام برومند، داوود کیانیان، آناهیتا غنی زاده، هما جدیکار از مهمانان این مراسم بودند.

با افتتاح نمایشگاه جمعی از مردم و هنرمندان نیز از این مجموعه عکس ها دیدن کردند؛ نمایشگاه شامل ۳۰ قطعه عکس از دو دهه عکاسی از تئاترهای کودک و نوجوان است.

 اختر تاجیک عکاس این نمایشگاه در ابتدای افتتاحیه ضمن تشکر از حضور مدیران و هنرمندان مهمان جشنواره بیان کرد: 

خیلی خوشحالم از اینکه در شهر بوعلی سینا هستم و از این بابت تشکر می کنم. 

وی همچنین اضافه کرد: می خواهم سلام کنم به بزرگان اهل هنر که به برکت وجود هنرمندان نازنین این عکس ها رقم می خورد. هنرمندانی از جمله قطب الدین صادقی که صحنه های عاشقانه ای می سازند که هر عکاسی با عشق و علاقه دوست دارد این صحنه ها را ثبت کند.

تاجیک در ادامه با تشکر از مدیران جشنواره بیان کرد: جناب قناد پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه را داد و به کوشش مهدی قلعه دبیر اجرایی و سرکار خانم روشنک کریمی مدیر روابط عمومی جشنواره انجام شد.

سپس هنرمندان و مدیران به تماشای عکس های خاطره انگیز این هنرمند که طی سال ها پیش گرفته شده است پرداختند و عکس های یادگاری خود را ثبت کردند.

اختر تاجیک عکاس نام‌آشنا و باسابقه که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده است و تاکنون در نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی شرکت داشته است، در این نمایشگاه از نمایش‌های کودک و نوجوان بیست سال اخیر عکس‌های جذاب و خاطره‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.

 نمایشگاه عکس لبخند کودکی تا پایان جشنواره میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» تا ۲۱ آبان‌ماه در همدان در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر