English

برگزیده نخست حفظ ۱۰ قرآن کریم در گفتگو با موج؛

جشنواره قرآنی از رشد کیفی برخوردار بود

برگزیده نخست حفظ 10 قرآن کریم در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی با برگزاری جشنواره های قرآنی، از رشد کیفی جشنواره و مسابقات یاد کرد.

جشنواره قرآنی از رشد کیفی برخوردار بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی همدان برگزار شد؛ با برگزیدگان  این جشنواره که در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان، بودند به گفتگو نشستیم؛

قرآنی 15

محسن قبایی، برگزیده نخست حفظ 10 قرآن کریم در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفتگو با موج با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، رده کارکنان در این مسابقات شرکت کرده است، گفت: توانستم در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در حفظ 10 جز مقام نخست را کسب کنم.

قبایی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی می تواند به  گسترش فرهنگ قرآنی، یاری موثری رساند، ابراز کرد: مجموعه علوم پزشکی با برگزاری این جشنواره ها می تواند کمک شایانی در این زمینه باشد.

قرآنی 14

وی با اشاره به اینکه حفظ قرآن را از 15 سالگی شروع کرده است و  در مدت 5 سال توانسته است حفظ قرآن را به اتمام رساند، عنوان کرد: از حضور در این جشنواره همانند سال های گذشته بسیار خرسند هستم.

برگزیده نخست حفظ 10 جز قرآن کریم در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، افزود: این جشنواره آنقدر دارای نقاط قوت بود که نقطه ضعف آن مشهود نبود؛

با توجه به اینکه چند سال است در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت می کنم می توان به رشد کیفی جشنواره و مسابقات اشاره کرد. از منظر کمی نیز بر تعداد شرکت کنندگان افزوده شده بود.

قرآنی 16

قبایی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای جذب جوانان به مسائل معنوی، روی آوردن به قرآن است، عنوان کرد: همانگونه که پیامبر فرمودند اگر به قرآن و اهل بیت تمسک جوئید رستگار خواهید شد، بنده نیز در این مسیر گام برداشته ام.

وی خاطر نشان کرد: اگر مسئولین بتوانند جوانان را به سوی قرآن سوق دهند شاهد موفقیت روزافزون جوانان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر