English

مصطفی آزاد‌بخت در ستاد اربعین استان همدان؛

کسانی که در سازمان ها در ارائه خدمات اربعین کم کاری دارند را فراموش نمی کنیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه برخی در سازمان ها در ارائه خدمات اربعین کم کاری دارند، گفت: آن ها را فراموش نمی کنیم و از امروز دبیرخانه ستادیک نفر را برای گزارش‌دهی و مستندسازی اقدامات تعیین کند.

کسانی که در سازمان ها در ارائه خدمات اربعین کم کاری دارند را فراموش نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزاد‌بخت، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان در ستاد اربعین استان همدان با اشاره به اینکه استقرار موکب‌ها در ایام اربعین در مکان‌های مناسب و به دور از خطر باشد گفت: کمیته‌ها گزارش عملکردهای  خود را ارسال کنند که اگر به موقع و مناسب جمع‌آوری و انعکاس شود جزو استان‌های برتر شناخته خواهیم شد.

 

کسانی که در سازمان ها در ارائه خدمات اربعین کم کاری دارند را فراموش نمی کنیم

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه دبیرخانه ستاد از امروز یک نفر را برای گزارش‌دهی و مستندسازی اقدامات تعیین کند گفت: برخی در سازمان‌ها در ارائه خدمات کم‌کاری دارند که امکان ندارد آنها را به فراموشی بسپاریم.

وی تاکید کرد: مدیرانی که روحیه جهادی ندارند و در خدمات‌دهی‌به زائران در اربعین همکاری نداشته باشند در ارزیابی ذکر می‌شود و برخورد لازم را نیز خواهیم داشت.

آزادبخت خطاب به مدیران گفت: در این ایام ستاد مرکزی هر تکلیفی را بر دستگاه‌ها محول کرده موظف به انجام هستید.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما باید مکتوب شود و اطلاع‌رسانی نیز حائز اهمیت است افزود: هر مسوولی برای اربعین کار انجام دهد بازخواست نمی‌شود و اجازه نمی‌دهیم بازخواست کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی دارند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند خواستار انعکاس به موقع خدمات استان در ایام اربعین شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر