English

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:

مهار آتش سوزی در بازار همدان با هوشیاری پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: شب گذشته با هوشیاری ماموران پلیس و حضور به موقع آتش نشانی، آتش سوزی در بازار طلای مظفریه همدان مهار شد.

مهار آتش سوزی در بازار همدان با هوشیاری پلیس

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به مهار آتش سوزی در بازار همدان، در تشریح  این خبر  گفت: در ساعت 23:10 شب گذشته ماموران نگهبان محوطه بازار مظفریه در حال سرکشی از بازار بودند که ناگهان متوجه آتش سوزی در طبقه بالای یکی از مغازه های طلافروشی شده و سریعاً خود را به محل رساندند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یکی از مغازه های طلا فروشی دچار آتش سوزی شده که بلافاصله مراتب به آتش نشانی همدان اطلاع و تا رسیدن آتش نشانی اقدامات ایمنی لازم انجام شد.

این مقام مسئول بیان کرد: با حضور به موقع و سریع عوامل آتش نشانی و کمک و هوشیاری ماموران پلیس خوشبختانه آتش سریعا مهار و از وقوع حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به مهار آتش سوزی در بازار همدان، گفت: از ماموران انتظامی یاد شده که با هوشیاری و حضور به موقع و واکنش مناسب، از حوادث بعدی جلوگیری کردند به نحو مقتضی تقدیر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر