English

سقراط بیرنگ خبر داد:

افتتاح دو طرح در اسدآباد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از افتتاح 2 طرح دامپروری و آبیاری تحت فشار در شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

افتتاح دو طرح در اسدآباد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سقراط بیرنگ، مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد ضمن اشاره به افتتاح و بهره برداری یک واحد پرورش بز مولد 100 راسی  به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان، اظهار داشت: این واحد در سال های قبل موفق به اخذ پروانه تاسیس گوساله پرواری به ظرفیت 100 راس شد و در مدت یکسال عملیات ساخت و ساز آن شامل انبار علوفه ،خانه کارگری ،بهار بند ،نگهداری دام ،اصطبل انجام گرفت.

وی تصریح کرد: به مدت چندین سال واحد غیر فعال بوده که با تغییر کاربری و با استفاده از تسهیلات پایدار روستایی مبلغ 800 میلیون ریال توسط متقاضی تامین و 3میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات جدید به بانک معرفی شده است.

بیرنگ یادآور شد:در حال حاضر با تغییر کاربری این واحد از گوساله پرواری 100 راسی به بز داشتی 100 راسی سالانه 2.5 تن گوشت قرمز و 4.5 تن شیر در واحد فوق تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد:در حال حاضر تولید سالانه شیر شهرستان اسدآباد 30000هزار تن و تولید سالانه گوشت شهرستان 2785 تن بوده که تولیدات این واحد میزان تولیدات دامی شهرستان را افزایش خواهد داد.

 

افتتاح آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره ای ) در روستای وندر آباد

آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره ای ) در روستای وندر آباد دومین طرح افتتاح شده صبح امروز در شهرستان اسدآباد به مناسبت جهاد کشاورزی بود که با حضور مسولین و اهالی این روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد در افتتاح این طرح نیز اظهار کرد:طرح فوق به مساحت 34.5 هکتار به صورت تلفیقی ،(31.8 هکتار بارانی و 2.8 هکتار قطره ای )بوده که با صرف اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بیرنگ خاطر نشان کرد:از این میزان اعتبار صرف شده 300 میلیون تومان آورده طرح و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات بلاعوض و کمک های دولتی بوده که برای 30 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

گفتنی است به صورت همزمان صبح امروز 5 طرح راه های دسترسی بین مزارع به متراژ 8 کیلومتر در روستاهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد ضمن اشاره به افتتاح و بهره برداری یک واحد پرورش بز مولد 100 راسی  به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان، اظهار داشت: این واحد در سال های قبل موفق به اخذ پروانه تاسیس گوساله پرواری به ظرفیت 100 راس شد و در مدت یکسال عملیات ساخت و ساز آن شامل انبار علوفه ،خانه کارگری ،بهار بند ،نگهداری دام ،اصطبل انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر