English

پیمان ترکمانه مطرح کرد:

حمایت مالی ۳۰۰۰ نیکوکار همدانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان از حمایت مالی ۳۰۰۰ نیکوکار همدانی از ایتام و محسنین خبر داد.

حمایت مالی ۳۰۰۰ نیکوکار همدانی از ایتام

به گزارش خبرگزاری موج همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان ضمن اشاره به  حمایت مالی ۳۰۰۰ نیکوکار همدانی از ایتام گفت: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان حدود سه هزار تن از نیکوکاران این استان حمایت مالی از سه هزار و ۷۰۰ تن از کودکان بی سرپرست و فرزندان محسنین را به عهده گرفتند.

 

 حمایت مالی ۳۰۰۰ نیکوکار همدانی از ایتام

پیمان ترکمانه افزود: هم زمان با برگزاری جشن رمضان، مراسم شب های قدر و برپایی پایگاه ثبت‌نام حمایت از کودکان ایتام و محسنین در سطح استان سه هزار تن از نیکوکاران، حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را به عهده گرفته‌اند.
وی با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین ابراز امیدواری کرد: با حمایت بیش از پیش حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیازهای ضروری زندگی ایتام و محسنین بر طرف شود.
ترکمانه به استقبال مردم همدان از طرح اکرام و محسنین در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: ۲ هزار و ۲۳۰ کودک در طرح اکرام ایتام و یک هزار و ۴۷۰ کودک در طرح محسنین در پوشش حمایت نیکوکاران قرار گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان با اشاره به واریز سرانه ماهانه به حساب این کودکان، گفت: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و سرانه طرح محسنین یک میلیون و ۸۷۰ هزار ریال است.
وی به تداوم اجرای طرح اکرام و ایتام در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به اداره های کمیته امداد استان همدان و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانیwww.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت کنند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود ۴۹ هزار خانواده نیازمند شامل ۸۶ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان ضمن اشاره به  حمایت مالی ۳۰۰۰ نیکوکار همدانی از ایتام گفت: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان حدود سه هزار تن از نیکوکاران این استان حمایت مالی از سه هزار و ۷۰۰ تن از کودکان بی سرپرست و فرزندان محسنین را به عهده گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر