English

آدرس پایگاه‌های کمیته امداد برای جذب حامی اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد تهران گفت: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و شهرری، مصلای تهران، ایستگاه های مترو آزادی، ‌صادقیه، میرداماد، دروازه دولت، امام خمینی، دانشگاه تهران و امام صادق و مسجد النبی به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

آدرس پایگاه‌های کمیته امداد برای جذب حامی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا شیران ،  مدیرکل کمیته امداد استان تهران  با اشاره به ایستگاه‌های ثابت در شهر تهران اظهار کرد: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و شهرری، مصلای تهران، ایستگاه های مترو آزادی، ‌صادقیه، میرداماد، دروازه دولت، امام خمینی، دانشگاه تهران و امام صادق و مسجد النبی به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این طرح یکی از طرح های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کارافتاد، زندان و متارکه کرده‌اند،حمایت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۹  هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۶۵ هزار و ۷۵۴حامی خیر و نوع دوست از این فرزندان حمایت می‌کنند.

 شیران یاد آور شد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان  دو هزار و ۸۰ خیّر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: خیران و نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب‌های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با ثبت نامشان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و غیر یتیم حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه