English

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار موج مطرح کرد:

بیش از ۱۲۰۰ بازی در فوتبال محلات برگزار شد

مسئول کمیته فوتبال محلات همدان در گفتگو با خبرنگار موج ضمن اشاره به حمایت های شورا و شهرداری و سال پرکار فوتسال با بیان اینکه بیش از 1200 بازی در فوتبال محلات برگزار شد از اولویت‌های ورزش محلات سخن گفت.

بیش از 1200 بازی در فوتبال محلات برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، سعید پناه‌آبادی ، مسئول کمیته فوتبال محلات همدان و نماینده ورزش محلات همدان در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه سال گذشته نهمین دوره فوتبال محلات برگزار شد، اظهار داشت: سال‌های گذشته تنها رشته فوتبال از توجه بیشتری برخوردار بود، اما در 3 سال اخیر رشته‌های دیگری همچون والیبال، هندبال بانوان، کشتی و دارت نیز به ورزش محلات اضافه شده است.

پناه‌آبادی افزود: سال 97 سال پرکاری در ورزش محلات و به طور خاص رشته فوتبال بود.

ورزش محلات 1

حمایت‌های شورا و شهرداری از ورزش محلات

وی با اشاره به اینکه فوتبال محلات همدان در چند سال گذشته با زحماتی که دوستان در کمیته فوتبال محلات متقبل شدند و حمایت‌هایی که شورا و شهرداری از این مجموعه داشتند موجب این امر شده است که همدان در سراسر کشور به عنوان پایلوت ورزش محلات خوانده شود.

مسئول کمیته فوتبال محلات همدان مطرح کرد: 50 تیم در رده سنی بزرگ‌سالان، 60 تیم رده سنی پایین‌تر از 15 سال، 20 تیم در رده سنی زیر 18 سال و 40 تیم در رده سنی پایین‌تر از 12 سال در مسابقات حاضر بودند.

پناه‌آبادی افزود: برگزاری این بازی‌ها با زحمات زیادی از سوی عوامل مرتبط صورت گرفت.

ورزش محلات 2

فوتسال محلات و سالی پرکار

وی در ادامه گفتگو ابراز کرد: در فوتسال نیز سال پرکاری پشت سر گذاشته شد و 32 تیم در رده بزرگ‌سالان، 20 تیم در رده سنی زیر 18 سال در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

نماینده ورزش محلات مطرح کرد: کمیته فوتبال محلات شامل 20 عضو دارای ابلاغ از باشگاه شهرداری و 70 عضو دیگر که میزبان، داور و ناظر محسوب می‌شوند را شامل می‌شود.

پناه‌آبادی گفت: علاوه بر فوتبال در رشته‌های دیگر نیز همچون: والیبال، هندبال، دارت و کشتی نیز فعالیت داشته‌ایم و باشگاه شهرداری زحمات زیادی را در این خصوص متقبل شد است.

وی افزود: در اختتامیه ورزش محلات از برگزیدگان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

برگزاری بیش از 1200 بازی

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش از 1200 بازی برگزار شد و در این دوره از سراسر محلات شهر شرکت‌کننده داشتیم که البته 90 درصد این رقم را محلات توانمندسازی پوشش می‌دادند.

مسئول کمیته فوتبال محلات همدان تصریح کرد: با شکل‌گیری تیم انجمن‌های رهایی از اعتیاد، شاهد حضوری فعال از اعضای این تیم در مسابقات بودیم و همین‌طور گل‌ریزان‌هایی نیز صورت گرفت.

پناه‌آبادی افزود: سال گذشته در ورزش محلات به سنین پایه یعنی رده سنی زیر 18 سال توجه شد و این امر ارتقای ورزش شهر و شناسایی استعدادها را به همراه دارد.

 

ورزش محلات3

راه‌اندازی 2 مدرسه فوتبال با آموزشی رایگان در محلات همدان

وی عنوان کرد: سال گذشته در مناطق توانمندسازی 2 مدرسه فوتبال راه‌اندازی شد و آموزش‌های لازم به صورت رایگان داده شد.

نماینده ورزش محلات گفت: برای سال 98 برنامه پیشنهادی خود را که از سوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان و دیگر اعضای شورا مورد استقبال قرارگرفته است را اجرا خواهیم کرد.

فوتبال محلات همدان

اولویت‌های ورزش محلات

پناه‌آبادی افزایش زیرساخت‌های ورزشی، مباحث آموزشی و افزایش تیم‌ها و مسابقات را از اولویت‌های ورزش محلات خواند.

این موضوع با توجه ویژه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همراه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بنا به مشکلاتی که در زمین‌های فوتبال داخل شهر ایجاد شده است، تعدادشان به 2 زمین رسیده است، گفت: به دنبال تغییر کاربری زمینی 20 هکتاری در محدوده دانشگاه آزاد هستیم که بتوان 5 تا 10 زمین بازی را در آن شکل داد.

 

5 هزار متر چمن مصنوعی به همدان انتقال داده شد

نماینده ورزش محلات با اشاره به اینکه سال گذشته 5 هزار متر چمن مصنوعی با پیگیری‌های امیر خجسته نماینده همدان فامنین در مجلس به همدان انتقال داده شد، مطرح کرد: با این متراژ 7 زمین چمن مصنوعی در همدان ایجاد شد و اکنون نیز با پیگیری شورا و شهرداری 12 زمین چمن دیگر در سطح شهر ایجاد خواهد شد. 

مسئول کمیته فوتبال محلات همدان و نماینده ورزش محلات همدان در پایان تصریح کرد: با کمبود زیرساخت در ورزش محلات مواجه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه