English

جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار موج:

بررسی بنیادین و فرایندی مشکلات واحدهای صنعتی مطلوب است

رئیس کمیسیون تخصصی صنایع اتاق بازرگانی همدان در گفتگو با خبرنگار موج ضمن اشاره به پیشنهاداتی که در اولین جلسه کمیسیون صنایع مطرح شده بود، بررسی بنیادین و فرایندی مشکلات واحدهای صنعتی را مطلوب خواند.

بررسی بنیادین و فرایندی مشکلات واحدهای صنعتی مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  محمد رضا جعفری نسب ، رئیس کمیسیون تخصصی صنایع اتاق بازرگانی همدان در گفتگو با خبرنگار موج ضمن اشاره به طرح فرایندی شدن امور واحدهای صنعتی و یا بررسی امور واحدهای صنعتی به صورت روزمره اظهار داشت: در نخستین جلسه این کمیسیون، اعضای کمیسیون با توجه به تجربیات خود در موضوعات مختف در دوره‌های  گذشته به مباحثه در خصوص مواردی درحصول نتیجه پرداختند.

 

بررسی بنیادین و فرایندی مشکلات واحدهای صنعتی مطلوب است

جعفری نسب افزود: گروهی از اعضای کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی استان همدان که حداکثر از نسل جوان حاضر در جلسه بودند، تاکیدشان بر مباحث فرایندی صنایع بود که این نوع تصمیم به دنبال بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به صورت بنیادین است.

وی مطرح کرد: گروهی دیگر از اعضای حاضر نیز تمرکزشان بر طرح موضوعات روزمره واحدهای صنعتی بود.

رئیس کمیسیون تخصصی صنایع ابراز کرد: نهایت بر آن شد که در این خصوص، در جلسه آینده تصمیم‌گیری شود و به نوعی کمیسیون تلفیقی از دو پیشنهاد مطرح شده باشد.

جعفری نسب در ادامه گفتگو با موج مطرح کرد: گروه بررسی امور روزمره واحدهای صنعتی، با دستگاه‌های دولتی در مراوده خواهد بود و فعالیت در این امور به قوانین دولتی باز‌می گردد.

وی افزود: کمیته‌های دیگرمعتقد به فرایندی عمل کردن بر این باورند که زیربنای صنعت را بایستی هدف قرار گرفته و به بررسی، تحلیل و رفع مشکلات پرداخت.

رئیس کمیسیون تخصصی صنایع اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه کمیسیون‌هایی در اتاق وجود دارد که فعالیت های مشابه دارند، اظهار داشت: این امر موجب موازی کاری خواهد شد که البته در این حالت نیز کمسیون‌ها می توانند به فعالیت خود ادامه دهند .جعفری نسب گفت: پیشنهادات مطرح شده در جلسه آینده که جهارشنبه خواهد بود مورد بررسی قرار می گیرد تا به اجماع دست پیدا کنیم.

رئیس کمیسیون تخصصی صنایع اتاق بازرگانی استان همدان در پایان تصریح کرد: بنده نیز بر این باورم که موضوعات کمیسیون به صورت فرآیندی و بنیادین مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

رئیس کمیسیون تخصصی صنایع اتاق بازرگانی همدان در گفتگو با خبرنگار موج ضمن اشاره به طرح فرایندی شدن امور واحدهای صنعتی و یا بررسی امور واحدهای صنعتی به صورت روزمره اظهار داشت: در نخستین جلسه این کمیسیون، اعضای کمیسیون با توجه به تجربیات خود در موضوعات مختف در دوره‌های  گذشته به مباحثه در خصوص مواردی درحصول نتیجه پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه