English

مصطفی آزادبخت در مراسم انتصاب فرماندار جدید تویسرکان مطرح کرد:

روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی و روانی

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در مراسم انتصاب فرماندار جدید تویسرکان ضمن اشاره به اینکه به دنبال ارتقای خدمات به مردم استان هستیم ازجنگ اقتصادی و روانی دشمن سخن به میان آورد.

روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی و روانی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در مراسم انتصاب رسول حسینی به عنوان فرماندار جدید تویسرکان ، مصطفی آزاد‌بخت ، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان ضمن اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی و روانی، اظهار داشت:  پیروزی انقلاب توطئه‌های دشمنان علیه ما آغاز شد و از آنجایی که انقلاب ما الهی بود دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را به کار بردند که با تبعیت ملت ایران اسلامی از ولایت خنثی شد.

بهره گرفتن دشمن از جنگ های اقتصادی و روانی

مصطفی آزاد‌بخت با بیان اینکه انقلاب به دنیا صادر شده و امروز دشمن متوجه شده که اگر این روند ادامه داشته باشد حتماً نیروهای استکباری، صهیونیست ارتجاعی و بلاد کفر زمین‌گیر خواهند شد افزود: دشمنان به شیوه‌های مختلف به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز دشمن به جنگ اقتصادی و روانی روی آورده است، چراکه طبق سخن رهبری دشمن توان مقابله نظامی با ما را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اصل توان انقلاب را مردم عزیز و خون شهدا می‌دانیم و ضمن اینکه از نظر نظامی هم جایگاه ویژه‌ای داریم تاکید کرد: امروز دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و ما هم طبق سخنان رهبری باید آرایش نظامی بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان رمز موفقیت در برابر دشمن را وحدت، هماهنگی و انسجام با محوریت ولایت فقیه دانست و بیان کرد: ولایت، مردم و مسوولان سه ضلع مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن هستند؛ وی همچنین تصریح کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و امیدوار کردن مردم فعالیت شبانه‌روزی و مخلصانه مسوولان مانند دوران دفاع مقدس را می‌طلبد.

 

ارتقای خدمت به مردم استان 

وی با تاکید بر اینکه هر کس بخواهد توطئه دشمن خنثی شود باید خدمت صادقانه، بی‌ریا و متواضعانه به مردم داشته باشد گفت: به دنبال این هستیم خدمت به مردم در سطح استان را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث انتخابات افزود: با محوریت استاندار و سیاست‌های وزیر کشور و دولت انتخابات بی‌طرفی را برگزار می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان ضمن اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی و روانی، اظهار داشت:  پیروزی انقلاب توطئه‌های دشمنان علیه ما آغاز شد و از آنجایی که انقلاب ما الهی بود دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را به کار بردند که با تبعیت ملت ایران اسلامی از ولایت خنثی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر