English

معصومه ابتکار تاکید کرد؛

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کنار برکات خود تبعاتی نیز داشت/سمن‌ها نباید به نهاد‌های دولت‌نما تبدیل شوند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کنار برکات خود تبعاتی نیز داشت و متاسفانه از حضور ظرفیتی مانند خانم مولاوردی در مجموعه دولت محروم شدیم.

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کنار برکات خود تبعاتی نیز داشت/سمن‌ها نباید به نهاد‌های دولت‌نما تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری موج، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مراسم تقدیر از شهیندخت مولاوردی معاون اسبق و دستیار سابق رئیس جمهور که امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کنار برکات خود تبعاتی نیز داشت و متاسفانه از حضور ظرفیتی مانند خانم مولاوردی در مجموعه دولت محروم شدیم.

وی افزود: برخی از چهره‌ها مانند مولارودی سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند که امیدواریم با اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان دوباره بتوانیم از این چهره‌ها استفاده کنیم.

ابتکار گفت: با تمام توان از تجربیات مولاوردی و شجاعی استفاده خواهیم کرد.

سمن‌ها نباید به نهاد‌های دولت‌نما تبدیل شوند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: همانند دوران گذشته از سمن‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر نقش محوری سمن‌ها در حمایت از جامعه مدنی افزود: سمن‌ها توانسته‌اند نقش موثری را در توان‌افزایی در حوزه زنان و حمایت از جامعه مدنی ایفا کنند که ما نیز این رویکرد حمایتی را ادامه خواهیم داد.

ابتکار با بیان اینکه سمن‌ها نباید به نهاد‌های دولت‌نما بدل شوند، تصریح کرد: باید بتوانیم از ظرفیت سمن‌ها در جلب مشارکت‌های عمومی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت مردم و تجهیز مالی سازمان‌های مردم نهاد اهمیت زیادی دارد، افزود: سازمان‌های مردم نهاد با نقد مشفقانه نقش مهمی را در دیده‌بانی ایفا می‌کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که با جنگ اقتصادی و روانی مواجه هستیم و دشمن سعی دارد تا امید و نشاط را از جامعه بگیرد، باید برای حضور پررنگ‌تر سازمان‌های مردم نهاد برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف متعالی جامعه تلاش کنیم.

ابتکار با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد باید سازوکار‌های خود مراقبتی و خود نظارتی داشته باشند، تصریح کرد: سکونتگاه‌های غیررسمی در شهرستان‌های تهران به وجود آمده که معضلات زیست محیطی و اجتماعی بسیاری به همراه دارند که امیدواریم استاندار جدید با اشرافیت به این موضوعات آن‌ها را پیگیری و رفع کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه