English

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد:

صدور مجوز سمن های جدید در دست اقدام است

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از صدور درخواست مجوز سمن های جدید در شهرستان خبر داد.

صدور مجوز سمن های جدید در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهتاب سرمدی ، سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد اظهار داشت: در حال حاضر 7 سمن در این شهرستان در حال فعالیت بوده که سمن محیط زیست، سمن پهلوانان ماندگار از جمله سمن‌های در حال فعالیت این شهرستان هستند .

وی در ادامه با اشاره به هفته جوان گفت: به مناسبت هفته جوان بیش از 15 برنامه شاخص توسط سمن های این شهرستان در دست اجراست .

سرمدی تصریح کرد: برگزاری جشن جوان ،جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع)، اجرای مولودی خوانی ،کارگاه آموزشی ویژه جوانان ،کارگاه آسیب های روابط خیابانی ،کارگاه اخلاق در خانواده ،همایش تجلیل از جوانان نخبه و جوانان موفق در ورزش ،اعزام جوانان عضو سمن‌ به مناطق سیل زده،کمک جوانان سمن‌ها در جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان .... از جمله برنامه های هفته جوان این شهرستان بوده که در حال اجرا و انجام است .

 

پیگیری مطالبات جوانان از سوی سمن ها

وی همچنین با اشاره به اینکه خانه جوانان شهرستان در دهه فجر سال گذشته در اداره ورزش و جوانان اسدآباد راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده گفت:جوانان به عنوان موثرترین قشر جامعه نقش مهمی در توسعه فرهنگی و تامین امنیت اجتماعی دارند که با راه اندازی خانه جوانان شهرستان می توان از ظرفیت و توانمندی این قشر به عنوان نیروی محرکه رشد و توسعه جامعه به نحو احسن استفاده کرد .

سرمدی بااشاره به اینکه خانه جوان می تواند مکانی برای ساماندهی و محلی برای نیاز سنجی و نیز رجوع جوانان شهرستان باشد، تصریح کرد: تشکلات و سازمان‌های مردم نهاد یا به عبارتی سمن حوزه جوانان با استقرار در خانه جوان می‌توانند مطالبات جوانان را به صورت رسمی پیگیری کرده و به وسیله ارتباط با مسئولان خواسته ‌ های جوانان را مطرح و بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر