English

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان اعلام کرد:

ممنوعیت پذیرش ورزشکاران فاقد بیمه ورزشی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان این‌که بیمه ورزشی، پشتوانه‌ای برای جبران آسیب ‌دیدگی و مصدومیت در حین ورزش است از مربیان خواست ورزشکاران فاقد بیمه‌ ورزشی را پذیرش نکنند.

ممنوعیت پذیرش ورزشکاران فاقد بیمه ورزشی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، هادی سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به ضرورت بیمه ورزشی اظهار داشت: ورزش‌های همگانی همدان به عنوان پرجمعیت‌ترین هیئت ورزشی این استان باید الگو سایرین باشد و از این رو داشتن بیمه ورزشی در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.
وی اضافه کرد: هیچ یک از باشگاه‌ها و مربیان زیر پوشش هیئت ورزش‌های همگانی همدان حق ندارند بدون اطلاع از بیمه ورزشکاران نسبت به آموزش و فعالیت آن‌ها اقدام کنند.

 

فعالیت 20 هزار ورزشکار در هیئت ورزش‌های همگانی

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان خاطرنشان کرد: بیمه ورزشی پشتوانه‌ای برای جبران آسیب ‌دیدگی و مصدومیت در حین ورزش است و باید به داشتن آن توجه ویژه شود.

سبزواری بیان کرد: سال 1397 بیش از 20 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته زیر پوشش هیئت ورزش‌های همگانی فعالیت داشتند و اکنون نیز شاهد فعالیت گسترده آنان هستیم.

 

بیمه ورزشی اجباری است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان کارت بیمه را ملاک آمار ورزشکاران هر استان می‌داند و از آنجا که بیمه ورزشی اجباری است، هیچ یک از مربیان نمی‌توانند ورزشکاران فاقد بیمه ورزشی را پذیرش کنند.
ورزش همگانی همدان جزو سه استان برتر کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر