English

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امورد اداری شورای شهر همدان:

اقدامات شورا به گونه‌ای باشد تا فرآیندها در جذب سرمایه‌گذار تسهیل شود/ دیدگاه شخصی نباید مانع ورود سرمایه‌گذار شود

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امورد اداری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهر حمایت کرده و سرمایه‌گذاران را تشویق به کار کنیم، اقدامات شورا را در این زمینه بسیار مهم و تسهیلگر دانست.

اقدامات شورا به گونه‌ای باشد تا فرآیندها در جذب سرمایه‌گذار تسهیل شود/ دیدگاه شخصی نباید مانع ورود سرمایه‌گذار شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید مسعود عسگریان ظهر امروز در جلسه صحن امروز شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بازدید از پارکینگ مجتمع تجاری ایران زمین، افزود: حداقل 150 جوان و شهروند به طور مستقیم با ایجاد این پروژه مشغول به کار شده‌اند؛ این موارد ظرفیت‌های شهر است و اگر قرار است توریست و گردشگر بیاید، این مهم مسیری برای بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهر حمایت کرده و سرمایه‌گذاران را تشویق به کار کنیم، ابراز کرد: اگر با برخی اشخاص مشکل داریم این بحث دیگری است و نباید در جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری این موضوع را دخالت دهیم.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امورد اداری شورای شهر همدان ابراز کرد: سایر مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌کنند و ما اینجا به راحتی با مباحث داخلی از انجام کار جلوگیری می‌کنیم؛ اینکه با طرح موضوعات مختلف و جانبی جلوی پیشرفت کار سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران را بگیریم، درست نیست.

وی خطاب به کاووسی‌امید در خصوص پروانه ساخت تله‌کابین گنجنامه، گفت: این پروژه در زمان شهرداری آقای بهنامجو پروانه انبوه گرفته و شما اطلاعات ندارید و یا اطلاعات شما ناقص است.

جواد گیاه‌شناس رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز بیان کرد: باید واقعیات را در جامعه ببینیم؛ اگر گفته می‌شود از سرمایه‌گذار حمایت شود به گونه‌ای رفتار شود که جذب سرمایه‌گذار صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر