English

رئیس شورای شهر همدان:

اکثر اعضای کمیسیون خدمات شهری در کمیسیون مربوطه حضور نمی یابند

رئیس شورای شهر همدان با انتقاد از حضور نیافتن اعضای شورای شهر در برخی از کمییسیون‌های مربوطه از کمیسیون خدمات شهری که 5-6 عضو دارد و اکثراً حضور نمی‌یابند به عنوان مثالی در این زمینه یاد کرد.

اکثر اعضای کمیسیون خدمات شهری در کمیسیون مربوطه حضور نمی یابند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، کامران گردان ظهر امروز در جلسه علنی صحن شورای شهر، با اشاره به برگزاری مراسم روز جانباز، اظهار داشت: این مراسم وسیع و خوب با حضور 3 تا 4 هزار نفر از جانبازان و با تقدیر از پرسنل شهرداری برگزار شد.

وی به برگزاری مراسم سال گذشته جانبازان 70 درصد به بالا اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم برگزاری این مراسم در سال جاری اگر اعضای شورا نظر موافق در خصوص برگزاری این مراسم داشته باشند این مراسم برگزار شود.

رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: باید شهردار گزارشی از سفر به چگینی استان لرستان ارائه می‌داد که هنوز این گزارش ارائه نشده است که چه تعداد نیرو از همدان در آنجا حضور دارند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در خصوص درخواست برای تقدیر از روابط عمومی شهرداری نیز ابراز کرد: تنها روابط عمومی شهرداری به عنوان روابط عمومی برتر استان معرفی نشده و روابط عمومی‌های متعددی در زمینه‌های مختلف به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند؛ در خصوص مشکلات روابط عمومی‌های شهرداری نیز نامه‌ای برای پیگیری به شهرداری ارسال می‌شود.

گردان با انتقاد از عدم حضور اعضای شورای شهر در کمییسیون‌های مربوطه، تصریح کرد: به عنوان مثال کمیسیون خدمات شهری 5-6 عضو دارد که اکثراً حضور نمی‌یابند در صورتی که اعضای هر کمسیون باید در آن کمیسیون حضور یابند.

وی در پاسخ به هشدار رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری در خصوص عدم انجام کار شاخص در شورای پنجم، افزود: با گذشت 6 ماه از آغاز به کار شورای پنجم در این خصوص اعلام خطر کردم.   

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان نیز  تصریح کرد: روابط عمومی‌های شهرداری ، سازمان‌ها و مناطق گله‌مند از عدم بازتاب عینی کسب موفقیت روابط عمومی برتر استان بودند و پیشنهاد می‌کنم در صحن شورا از آن‌ها تقدیر شود.

علی فتحی با اشاره به مشکلات روابط‌عمومی‌های شهرداری، گفت: عدم دسترسی به امکانات لازم، ساعت کاری کمتر نسبت به سایر کارمندان، چند شغله بودن برخی روابط عمومی‌ها ر مناطق و سازمان‌ها و نداشتن نیروی کافی از مشکلات این حوزه است که باید در بحث اجرایی و مدیریتی حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر