English

معاون سیاسی وامنیتی استانداری همدان در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد:

ایران در کنار سپاه

معاون سیاسی وامنیتی استانداری همدان در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن ضمن محکوم شمردن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، از ایستادگی ایران در کنار سپاه در تمامی شرایط یاد کرد.

 ایران در کنار سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان،  معاون سیاسی وامنیتی استانداری همدان در گفتگوی اختصاصی با موج،  ضمن محکوم شمردن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که اگر اگرسپاه نبود کشور هم نبود، اظهار داشت:

نقشه شوم دولت‌مردان آمریکا با اظهارات بی‌پایه واساس رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه این کشور  برعلیه جان برکفان سپاه پاسداران نشانه حقانیت سپاه وخوی ددمنشی استکبارجهانی ؛ صهیونیسم آدم‌کش و ومنافقین است.

مصطفی آزادبخت افزود: آن‌ها باید بدانند همه ایران در کنار سپاه خواهد بود و خواهد ماند.

وی در ادامه عنوان کرد: این اقدام آمریکا که برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است و باعث خواهد شد افکار عمومیجهان بیش از گذشته ؛ ماهیت پلید آمریکا را بشناسد و حقانیت ایران بیش از پیش نمایان شود .

معاون سیاسی وامنیتی استانداری همدان در پایان تصریح کرد: ایران اسلامی، کشور تاثیر گذار و دارای صلابت در منطقه است و همواره بر امنیت و آرامش در منطقه تاکید داشته است و این سیاست راهبردی را بدون اعتنا به سیاست‌های خصمانه آمریکا ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر