English

معاون گردشگری همدان اطلاع داد:

یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در نوروز امسال به همدان سفر کرد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ضمن اشاره به بارش های مداوم باران که مانع افزایش سفرهای نوروزی به همدان بود، از یک میلیون و 300 هزار مسافر که در نوروز امسال به همدان سفر کرده بودند اطلاع داد.

یک میلیون و 300 هزار مسافر در نوروز امسال به همدان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، اظهار داشت: هشدارهای ستاد بحران و توصیه مسافران برای به تعویق انداختن مسافرت نوروزی موجب شد آمار گردشگری همدان با نوروز سال گذشته تغییر چندانی نداشته باشد. 

خاکسار اضافه کرد: نوروز امسال یک میلیون و 300 هزار مسافر به همدان سفر کرده و از جاذبه های این شهر تاریخی دیدن کردند که از این تعداد 230 هزار نفر در هتل ها، مهمانپذیرها و خانه های بومگردی اقامت داشتند. 

 آرامگاه بوعلی سینا و غار شگفت انگیز علیصدر 2 جاذبه پربازدید 

وی با اشاره به ترکیب زیبای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این کهن دیار، افزود: آرامگاه بوعلی سینا و غار شگفت انگیز علیصدر 2 جاذبه پربازدید در تعطیلات نوروز هستند. 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: 76 نوروزگاه با 520 برنامه بومی و سنتی در شهر همدان و در مجاورت آثار و بناهای تارخی و تفریخی و روستاهای گردشگری برگزار شد که بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

خاکسار از برپایی 23 چادر عشایری با محوریت معرفی آیین و سنت های نوروزی در بین ایل‌نشینان خبر داد و گفت: 23 نمایشگاه در سراسر استان صنایع دستی و سوغات همدان را به مسافران عرضه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر