English

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد

اسکان بیش از ۸۵ هزار مسافر نوروزی در همدان اسکان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان 85 هزار و 141 مسافر نوروزی در شهر همدان خبر داد .

اسکان بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در همدان اسکان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت:

از 28 اسفندماه تا یازدهم فروردین ماه 1398، 85 هزار و 141 نفر در قالب 26 هزار و 462 خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند.

 26 هزار و 117 نفر در قالب هشت هزارو 386خانوار از 28 اسفند ماه 1397 تا یازدهم فروردین ماه از خدمات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان بهره مند شده اند.

اسکان 34 هزار و 454 نفر در فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش

خوشبخت با بیان اینکه تاکنون 34 هزار و 454 نفر در قالب نه ‌هزار و 405 خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: تاکنون 10هزارو 582 نفر در قالب پنج هزارو 38 خانوار در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های همدان اسکان داده شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین از 28 اسفند ماه تا یازدهم فروردین ماه 754 نفر در قالب 192 خانوار در باشگاه ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.

خوشبخت با بیان اینکه کلیه تمهیدات و ظرفیت های لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: واحد 137 شهراری همدان 24 ساعته در خدمت مسافرین و شهروندان می باشد و مسافرین می توانند در مواقع لازم با این واحد تماس و طرح موضوع نموده و ازامکانات و اطلاعات گسترده بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوا و بارندگی مهمانپذیر سعادت نیز مسافرین را به صورت رایگان اسکان می دهد همچنین مجموعه ورزشی شهید مدنی این سازمان نیز پذیرای مسافرین و همچنین آن دسته از شهروندان که منزلشان دچار سیل شده است می باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در اماکن و سالن های ورزشی مسقف  نیز ایجاد شده است، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان سالن های ورزشی چون باشگاه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سالن های ورزشی تختی، ابن سینا و فردوسی اداره کل ورزش و جوانان نیز برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر