English

محمد پور داوود:

اسکان بیش از ۴۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۴۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شده اند.

اسکان بیش از ۴۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد پور داوود با بیان اینکه روز گذشته ۵ هزار و ۸۳۷ نفر در قالب هزار و ۵۹۴ خانوار اسکان داده شدند، افزود: در این روز شاهد پذیرش ۱۲ هزار و ۸۴۲ نفر روز بودیم.

وی عنوان کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۴۳ هزار نفر روز مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان از نقاط مختلف کشور در این استان باشیم.

پورداوود بابیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش هر سال با تمام توان و با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به مسافران وارد میدان عمل می‌شود، عنوان کرد: هر ساله اسکان مسافران در دو دوره تابستان و نوروز در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش انجام می‌شود.

 اتاق‌های نوع «ج» در برنامه اسکان نیست

 

وی بابیان اینکه امسال اتاق‌های نوع «ج» که رضایت‌مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه‌های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده سازی ۱۶۶ فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای تأمین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر