English

مالمیر:

همدان هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان یک هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است و سالانه پذیرای حجم زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است.

همدان هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی مالمیر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همدان یک هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است و سالانه پذیرای حجم زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است.

خاطره سفر به همدان برای گردشگران ماندگار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری استان همدان گفت: مکان های تاریخی و گردشگری استان همدان برای بازدید و استفاده مسافران نوروزی مهیا است و کیفیت خدمات در سطح رضایت آنان قرار دارد و  و خاطره سفر به این استان برای گردشگران ماندگار می‌شود.
علی مالمیر با تاکید بر رویکرد مسئولان اجرایی استان همدان در افزایش زمان اقامت مسافران نوروزی در استان بیان کرد: تمامی مراکز اقامتی با امکانات و کیفیت لازم در خدمت مسافران هستند.
وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه های مرتبط ابراز امیدواری کرد که امسال در همدان همانند گذشته امنیت و ایمنی مهمانان و گردشگران فراهم باشد.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی همدان همچنین از استقرار چادرهای نماز، عوامل اورژانس و جمعیت هلال احمر در ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهرهای استان خبر داد.
مالمیر یادآور شد: برای استراحت موقت رانندگان کمپ هایی در نزدیکی شهرها و همچنین کیوسک های اطلاع رسانی و راهنمای گردشگری در ورودی شهرها راه اندازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر