English

خاکسار:

نرخ تسهیلات گردشگری در طول سال ثابت است

معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: نرخ تسهیلات گردشگری هر ساله در1 مهر ماه تا 31 شهریور سال آینده مصوب می‌شود و هیچگونه افزایش و کاهشی در طول سال ندارد.

نرخ تسهیلات گردشگری در طول سال ثابت است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: نرخ تسهیلات گردشگری هر ساله در1 مهر ماه تا 31 شهریور سال آینده مصوب می‌شود و هیچگونه افزایش و کاهشی در طول سال ندارد.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش گردشگر در استان، خاطر نشان کرد: ما روزانه با احتساب آمار هتل‌ها، متل‌ها، هتل آپارتمان‎‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه مسافرها، مدارس و مهانسرای  ادارات، به 15000 نفر خدمات رسانی خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به رویداد‌هایی که در استان برگزار شده، همدان بسیار مورد توجه بوده و از مقاصد گردشگری ایرانیان خواهد بود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای جذب گردشگر، اظهار کرد: شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌الملی گردشگری تهران، با مشارکت هتلداران، مهمان‌‎پذیران، شرکت صیاحتی علیصدر و شهرداری‌های شهرستان‌ها، معرفی فوق‌‌العاده‌ای از همدان به عمل آمد.

وی افزود: سفر عروسک کارتونی " مل مل " به همدان و ضبط و پخش برنامه در مکان‌های مختلف استان و دعوت مردم کشور برای سفر به همدان، در رونق گردشگری نوروز امسال بی‌تأثیر نخواهد بود.

خاکسار تصریح کرد: در معرفی استان به هم‌وطنان، به زیرساخت‌های استان، مقدار مسافت تهران تا همدان، بناهای تاریخی و طبیعی و سایر جاذبه‌های موجود اشاره شده است.

 وی در خصوص برنامه‎‌هایی که در نوروز برگزار خواهد شد، ذکر کرد: در پیاده راه‌ها و خیابان‌ها، بالغ بر 520 اجرا از تئاتر های خیابانی و سیاه بازی‌ها خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: شهرداری 8 دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر همراه با راهنما برای گردش درون شهری و استفاده همشهریان و گردشگران مستقر کرده است.

معاون گردشگری اداره‌‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، اعلام کرد: امسال با قوت بیشتری بحث نوروزگاه دنبال می‌شود و امیدواریم اقدامات صورت گرفته مثمر ثمر باشند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر