English

معاون استاندار همدان مطرح کرد:

تاثیر رسانه بر توسعه شهرستان ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بر نقش بی بدیل و تاثیر رسانه و صدا وسیما در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ملایر تاکید کرد.

تاثیر رسانه بر توسعه شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، مطرح کرد: تأثیر رسانه و  اطلاع‌ رسانی در توسعه هر شهرستان و منطقه‌ ای می‌تواند داشته باشد بر کسی پوشیده نیست.

سروش باب اله فتحی گفت: تاثیر رسانه می‌ تواند با یک نقش دوسویه، دستاوردها را به مردم ارائه داده و درخواست‌های مردمی را نیز به دولت‌ها منتقل کند.

وی اظهارکرد: ملایر دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان است و ظرفیت‌های بالایی دارد که باید بهتر دیده و انعکاس داده شود و تاثیر رسانه قابل توجه می تواند باشد

تاثیر رسانه در بیان دستاوردهای انقلاب قابل تامل است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تاثیر رسانه و اینکه مکان مناسب برای تأسیس رادیو شهری ملایر در نظر گرفته شده است و امیدوارم که شاهد تأسیس این رادیو در ملایر باشیم، خاطرنشان کرد: استاندار همدان شناخت و اشرافیت بالایی نسبت به ملایر دارد و این‌ یک فرصت برای این شهرستان است. 

فتحی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تأکید کرد: با بکارگیری تاثیر رسانه باید تلاش شود تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق رسانه‌های مختلف برای عموم مردم بازگو شود. 

از تاثیر رسانه در سبکه های استانی باید بهره ببریم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان تاثیر رسانه و شبکه‌های استانی و محلی که فلسفه وجودی کاملاً علمی دارد و بر این اساس باید برنامه‌ ریزی شود، گفت: وجود شبکه استانی همدان یک ظرفیت و پتانسیلی است که باید بتوانیم با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های در همه شهرستان‌ها از این فرصت استفاده کنیم. 

مهدی دهقان نیری با اشاره به تاثیر رسانه و اینکه مدیران در تهیه طرح‌ها و پروژه‌ها باید پیوست‌های رسانه‌ای را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کار مدنظر قرار دهند، ادامه داد:

رسانه‌ها و تاثیر رسانه می‌تواند دیدگاه‌های مردم را تغییر دهند و باید از این ظرفیت در شبکه‌های استانی حداکثر استفاده به عمل آید. 

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در پایان تاکید کرد: با توجه به تبلیغات منفی رسانه‌های خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیر رسانه که کمک ‌حال دولت‌ها هستند و در این زمینه می ‌توانند بسیار مؤثر باشند، قابل توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر