English

امام جمعه همدان:

باید برای حل مشکلات متحد بود

آیت الله محمدی گفت: دشمن می خواهد شیرینی معجزه ۴۰ سالگی انقلاب را در کام مردم تلخ کند اما این فتنه ها با هوشیاری مردم و مسئولان باطل می شوند و باید برای حل مشکلات متحد بود.

باید برای حل مشکلات متحد بود

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان گفت: جمله به جمله بیانیه مقام معظم رهبری روشنی‌بخش است و باید از این بیانیه مهم قدردانی کرد.

امام جمعه همدان همچنین به ترور مرزبانان ایران اسلامی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: دشمنان بار دیگر از روی خواری و خفت و ذلت دست به ترور زدند و جمعی از جوانان پاک این مرز و بوم را به شهادت رساندند اما دشمنان باید بدانند راه انقلاب ادامه دارد و توقف نخواهیم کرد.

آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه منافقان معنای انسانیت را درک نمی‌کنند و به خفت و خواری رسیده‌اند، افزود: داعش خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده و این افراد هم انسان‌ها را می‌کشند و بازیچه دست صهیونیست شده اند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امروز هیچ ملتی به اندازه ایران عزت ندارد و باید قدردان آن بود، گفت: امروز جرأت، جسارت، اعتماد به نفس و همراهی و همدلی و همبستگی دستاورد مکتب الهی است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی مردم برای نظام و انقلاب همچنان در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی می کنند مسئولان نیز نباید برای رفع مشکلات اقتصادی کوتاهی کنند، گفت: امت وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و حال نوبت مسئولان است که در مقام سپاسگزاری برای رفع مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی تلاش کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن همیشه از نقطه ضعف ورود می کند و باید نقاط ضعف را بررسی کنیم، به افزایش قیمت کالاهای اساسی به خصوص گوشت و احتمال دست داشتن برخی دشمنان در به وجود آمدن شرایط موجود اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی دشمن تا این حد خبیث است ما نباید خواب باشیم.

آیت الله محمدی بابیان اینکه دشمن می خواهد شیرینی معجزه ۴۰ سالگی انقلاب را در کام مردم تلخ کند اما این فتنه ها با هوشیاری مردم و مسئولان باطل می شوند، گفت: باید برای حل مشکلات متحد بود.

جواد بیات دبیر ­­ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه همدان با بیان اینکه مردم نشان دادند در حمایت از آرمان‌های انقلاب پشت سر ولی‌فقیه زمان ایستاده اند، گفت: همدان به عنوان استان پیشرو و و پیشقدم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی زبانزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر