English

نماینده مردم ملایر:

غرفه گردشگری همدان نشان دهنده تغییر دیدگاه مسئولان کشوری به این استان است

کاظمی گفت: تبلیغات و فرهنگ سازی 2 عنصر مهم در جذب گردشگر است و اگر در این مولفه خوب عمل کنیم، بی تردید عملکرد قابل قبولی در توسعه گردشگری می توانیم داشته باشیم.

غرفه گردشگری همدان نشان دهنده تغییر دیدگاه مسئولان کشوری به این استان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با بیان اینکه انتخاب همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا امتیاز بزرگی برای این دیار محسوب می شود گفت: اکنون زمینه برای فراخواندن گردشگران و مسافران خارجی فراهم است و باید از این امتیاز به خوبی بهره بگیریم.
کاظمی تبلیغات و فرهنگ سازی را 2 عنصر مهم در جذب گردشگر دانست و خاطرنشان کرد: اگر در این مولفه خوب عمل کنیم، بی تردید عملکرد قابل قبولی در توسعه گردشگری داشته باشیم. 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شرکت همدان در نمایشگاه بین المللی را فعال و اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: غرفه همدان نشان دهنده تغییر دیدگاه مسئولان کشوری به این استان است. 

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از  23 لغایت 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، علاقمندان می توانند با مراجعه به سالن 38A از غرفه گردشگری استان همدان دیدن کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر