English

موج گزارش می دهد:

جوانان اندیشه ورز نهاوند و چهل سالگی انقلاب

مهدی جلال وند گفت: حرف ها و ایده هایی که جوانان مطرح می کنند راهکارهایی است که از بطن جامعه و در واقع حرف دل جوانان ماست که به واسطه این هیئت به گوش مسئولین می رسد.

جوانان اندیشه ورز نهاوند و چهل سالگی انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، پنجمین جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند برگزار شد با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و نیز دبیر هیئت اندیشه ورزان شهرستان و دبیران ۵ گانه هیئت نهاوند همراه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  نهاوند بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در شهرستان داشته که شناسایی آن ها و قرار دادن آن در معرض دید همگان وظیفه ما مدیران است و باید این مهم به نحو احسن انجام شود.

مهدی جلال وند با اشاره به حضور اندیشه ورزان جوان جهت ایده پردازی و هم­ فکری گفت: حرف ها و ایده هایی که جوانان مطرح می کنند راهکارهایی است که از بطن جامعه و در واقع حرف دل جوانان ماست که به واسطه این هیئت به گوش مسئولین می رسد.

جلال وند با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر ۴۰سالگی انقلاب گفت: تمام ادارات موظفند حداکثر تا پایان وقت ادارای روز دوشنبه دفترچه های دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب نهاد خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

وی خطاب به مسئولین ادارات یادآور شد از ظرفیت بزرگ جوانان اندیشه ورز  نهاوند و اصحاب رسانه در برنامه ریزی ها، بخصوص بزرگداشت ۴۰سالگی انقلاب استفاده بهینه داشته باشید، چرا که استفاده از این ظرفیت در واقع استفاده از ایده و فکر نسلی است که با فکر و اندیشه نوین و پویا همراه هستند.

مهدی جلال وند با اشاره به برقراری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله ادارات بیان کرد: تمامی ارگان ها و ادارات در برپایی این نمایشگاه نقش داشته و در این مهم حضور خواهند داشت تا همگان از نزدیک در جریان دستاوردها قرار بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نهاوند از برگزاری سمینار با محوریت دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در دانشگاه ها به پیشنهاد هیئت اندیشه ورز نهاوند خبر داد و گفت: این سمینار می تواند بهترین و موثرترین معرف دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی در نهاوند باشد. وی همچنین از دیوارنویسی و طراحی دیوار ادارات با آرم ۴۰ سالگی خبر داد.

گفتنی است راهکارها و پیشنهادهای مطرح شده هیئت اندیشه ورزان به کمیته های مربوطه جهت اجرا واگذار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه