English

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان خبر داد:

کشف تونلی ۶۰ متری در پی آثار تاریخی

عوامل یگان حفاظت پس از رصد اطلاعاتی و اطمینان از صحت خبر، با اخذ مجوز قضایی به همراه عوامل نیروی انتظامی اقدام بازرسی منزل مظنون کردند که در پارکینگ منزل، حفاری به عمق 3 متر مشاهده شد.

کشف تونلی 60 متری در پی آثار تاریخی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان: در پیگیری خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان رزن، عوامل یگان حفاظت پس از رصد اطلاعاتی و اطمینان از صحت خبر، با اخذ مجوز قضایی به همراه عوامل نیروی انتظامی اقدام بازرسی منزل مظنون کردند که در پارکینگ منزل، حفاری به عمق 3 متر مشاهده شد.

حاجی‌عزیزی با اشاره به اینکه انتهای این گودال تونلی به طول حدود 60 متر به سمت یک اثر ثبتی که حدود 300 متر با محل، فاصله داشت حفر شده، گفت: تا انتهای تونل به شکل کاملاً حرفه‌ای سیم‌کشی و روشنایی نصب شده بود ، که در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان در مورد دیگر فعالیت‌های این یگان بیان کرد: در بازرسی از منزل شخصی در اسدآباد نیز 3 قلم اشیاء تاریخی از جمله یک قطعه مربوط به هزاره اول پیش از میلاد کشف شد.

حاجی عزیزی عنوان کرد: در سه عملیات جداگانه نیز در همدان، ملایر و اسدآباد 7 نفر در حین حفاری غیرمجاز دستگیر و یک دستگاه فلزیاب نیز کشف و ضبط شد و کلیه متهمان جهت برخورد قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه