English

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان مطرح کرد:

رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و سالن‌ها به‌طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سبزواری با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی گفت: در حال حاضر بیش از یک‌صد ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان خاطرنشان کرد: در سطح شهر همدان ۱۴ ایستگاه آقایان و ۲۲ ایستگاه بانوان راه‌اندازی شده و روزانه نزدیک به چندین هزار نفر در این ایستگاه‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به ورزش صبحگاهی در زمستان بیان کرد: به دلیل برودت و ریزش نزولات جوی در فصل زمستان سالن‌های ورزشی سطح شهر از ساعت ۶ صبح تا ۸ صبح در اختیار ورزش صبحگاهی قرارگرفته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و با توجه به اینکه سالن‌ها به‌طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد برای حفظ سلامتی و پایین آوردن هزینه درمان و استرس‌ها و داشتن یک زندگی سالم باید با هر سن و سالی در ورزش همگانی حضور پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر