English

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان:

داوری ها در مجموع بازی ها به ضرر ما بود

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: اگر نگاهی به مجموع داوری‌هایی که برای ما انجام شده است داشته باشید خواهید فهمید که داوری‌ها امتیازات زیادی را از ما گرفته‌اند و از دلایل دیگر شکست اشتباهات فردی بازیکنان در دریافت گل و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر به سمت دروازه حریفان بوده است.

داوری ها در مجموع بازی ها  به ضرر ما بود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: اگر نگاهی به مجموع داوری‌هایی که برای ما انجام شده است داشته باشید خواهید فهمید که داوری‌ها امتیازات زیادی را از ما گرفته‌اند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از دلایل عدم نتیجه‌گیری ما اشتباهات فردی بازیکنان در دریافت گل و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر به سمت دروازه حریفان بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم همه مسئولان استان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت کنند، بیان کرد: این تیم تنها تیم مجموعه شهرداری همدان نیست و انتظار داریم همه مسئولان استان از استاندار تا مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان برای حمایت بازی‌های ما به ورزشگاه بیایند و حمایت‌های معنوی از تیم فوتبال شهرداری همدان وجود داشته باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: نگاه مسئولان باید به همه تیم‌های استان یکسان باشد و ما انتظار داریم از تیم فوتبال شهرداری هم حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

اسکندریان با اشاره به حمایت هواداران گفت: روز گذشته هواداران تیم فوتبال سردار بوکان از هواداران ما که در خانه بازی می‌کردیم بیشتر بودند درصورتی‌که جایگاه دو تیم هم در جدول تفاوتی ندارد.

وی یادآور شد: انتظار داریم هواداران و مردم فوتبال دوست همدانی در بازی‌های حساس خانگی با شرایط فعلی ما را تنها نگذارند و برای حمایت از تیم شهر خود به ورزشگاه بیایند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر