English

رئیس هیئت نجات و غریق استان همدان:

یک هزار و ۵۰۰ ناجی غریق سازمان یافته آماده خدمت رسانی هستند

رئیس هیئت نجات و غریق استان همدان: دوره کلاس های نجات غریق از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در استخر الوند همدان زیرنظر مدرسین مجرب برگزار خواهد شد.

یک هزار و ۵۰۰ ناجی غریق سازمان یافته آماده خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سوریان گفت: دوره کلاس های نجات غریق  از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در استخر الوند همدان زیرنظر مدرسین مجرب برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت نجات غریق استان همدان با اشاره به تعداد ناجیان غریق استان همدان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ ناجی غریق سازمان‌یافته و ۶۴۰ نفر غواص یک تا ۳ ستاره تحت لیسانس کنفدراسیون جهانی غواصی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان استان و هم‌وطنانمان هستند.

سوریان خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی فدراسیون نجات‌غریق ایجاد امنیت در اماکن آبی است که از اداره کل ورزش و جوانان بر اساس مصوبه ماده ۵ پروانه می‌گیرند؛ که در استان‌همدان به اولین هدف فدراسیون رسیده‌ایم.

وی بابیان اینکه برای ناجیان غریق هرسال کلاس‌های مستمر با حضور اساتید باتجربه و دارای علم روز برگزار می‌شود، بیان کرد: هیچ‌گونه اغماضی در این کلاس‌ها صورت نمی‌گیرد چراکه با جان افراد سر و کار داریم.

رئیس هیئت نجات و غریق استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر ۲۸ استخر در استان‌همدان فعال است که مردم همدان با خیال آسوده از استخرهای استان استفاده می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر