ثبت بیش از ۴۲ میلیون آمد و شد در جادههای مواصلاتی هرمزگان
رئیس مرکز مدیریت راههای هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ میلیون و ۹۴۷ هزار آمد و شد در جادههای هرمزگان ثبت شده است.
،محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راههای هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ میلیون و ۹۴۷ هزار آمد و شد در جادههای هرمزگان ثبت شده است. از این شمار بیش از ۳۴ میلیون آمد و شد مربوط به خودروهای سبک و بقیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشت.
خزایی افزود: این آمارها با ۹۳ دستگاه آمد و شد شمار هوشمند و برخط مستقر در جادههای استان برداشت و پردازش شده است.
وی در پایان گفت: پایش مستمر این دستگاهها نقش مؤثری در تحلیل الگوی ترافیکی و برنامهریزیهای کلان جادهای ایفا میکند.
ارسال نظر